۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۶۳۶۲۲۱
امام جمعه خرم آباد:

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند
نماینده ولی فقیه در لرستان حضور مردم در انتخابات را خار چشم دشمنان خواند و گفت: حضور مردم سبب بیم و وحشت دشمن شده و توطئه های آنان را نقش بر آب می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در زمینه انتخابات بیان داشت: انتخابات سبب عزت و افزایش شرف جمهوری اسلامی است.

وی بر ضرورت فراهم سازی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و افزود: در برگزاری انتخابات باید به مؤلفه های خود باوری، خدا باوری و مردم باوری توجه شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان حضور مردم در انتخابات را خار چشم دشمنان خواند و اظهار داشت: حضور مردم سبب بیم و وحشت دشمن شده و توطئه های آنان را نقش بر آب می کند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات و ضرورت حضور مردم ادامه داد: نظام اسلامی بر پایه انتخابات پایه گذاری شده است و این حضور نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: انتخابات خون تازه در کالبد انقلاب ترزیق می کند و حضور با شکوه مردم در انتخابات صحنه ای از وحدت و همبستگی را در تاریخ انقلاب ثبت خواهد کرد.

وی بر ضرورت برگزاری انتخاباتی سالم تأکید و بیان کرد: اجرای صحیح و قانونمند انتخابات مایه عزت کشور ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به توطئه دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: بصیرت و هوشیاری و گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب بودن امری مهم در برابر خنثی کردن این دسیسه دشمن است./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات