۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۳۶۳۶۹
معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری:

انتقام اصلی خون سردار سلیمانی با آزادی قدس گرفته می شود

انتقام اصلی خون سردار سلیمانی با آزادی قدس گرفته می شود
پاک آئین با بیان اینکه انتقام اصلی خون سردار سلیمانی با آزادی قدس گرفته می شود، گفت: آمریکا یک تروریست دولتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن پاک آئین معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، امروز در دومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که با محوریت «تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت» به همت سازمان جوانان حقوق بشر در لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: فرق تروریسم دولتی با غیر دولتی به مجری آن برمی‌گردد.

وی افزود: زمانی که یک دولت دستور ترور می‌دهد در اصل او مجری ترور می‌شود و تروریسم دولتی است.

پاک آئین آمریکا و رژیم صهیونیستی را از مصادیق تروریسم دولتی برشمرد و ابراز کرد: اسرائیل با جنایاتی که در سرزمین فلسطین انجام می‌دهد و به آن اعتراف می‌کند یک تروریسم واقعی بوده که آمریکا نیز از آن حمایت می‌کند.

معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری به شهادت رساندن سردار سلیمانی را یک اقدام تروریستی بیان کرد و گفت: این اقدام خصمانه یکی از همان مصادیق حقوق بشر آمریکایی به شمار می‌رود؛ ترامپ سردار سلیمانی را که مهمان مستقل کشور عراق بود ناجوانمردانه ترور می‌کند و آن را یک دستاورد برای آمریکا به جساب می‌آورد در حالی که سردار سلیمانی نماد بارز مقاومت و مبارزه را تروریست بود.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در پیروزی های منطقه نقش مهمی داشت، اظهار داشت: او فرمانده سپاه بی‌مرز قدس بود و به مظلومان و مستضعفان منطقه و جهان خدمت می‌کرد.

پاک آئین ادامه داد: مبارزه سردار سلیمانی تنها نظامی نبود بلکه فکری نیز بود امنیت منطقه‌ای نظریه‌ای بود که سردار سلیمانی ارائه داد و عملا آن را اجرا کرد و امنیت را برای منطقه به ارمغان آورد.

معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری اقدام کور و تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را بر خلاف قوانین بین المللی دانست و گفت: آمریکا بدون مجوز عراق و کنگره این جنایت را انجام داد اگر این اقدام تروریستی پاسخ داده نمی شد باعث ناامنی و بی‌ثباتی منطقه می شد و ایران به موقع با حمله موشکی سیلی سختی به آمریکا زد.

وی ادامه داد: ستیز آمریکا با قوانین بین المللی و حقوق بشر او را در سراشیبی افول و زوال قرار داده است و شهادت سردار سلیمانی افول و زوال آمریکا را سرعت می‌بخشد.

پاک آئین با بیان اینکه انتقام سخت به معنای خروج آمریکا از منطقه است، خاطرنشان کرد: نتیجه این انتقام سخت آزادی قدس است؛ حضور آمریکا در منطقه برای دفاع از منافع اسرائیل است که اگر او اخراج شود آزادی قدس محقق می‌شود./813/پ202/ب

گزیده ای از خبر را در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات