۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۳۶۳۷۲
ماموستا خدایی:

پیروی از سخنان رهبر انقلاب و تقویت وحدت شیعه و سنی عامل حفظ ایام‌الله است

پیروی از سخنان رهبر انقلاب و تقویت وحدت شیعه و سنی عامل حفظ ایام‌الله است
امام جمعه بانه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: پیروی از سخنان حکیمانه رهبری و تقویت وحدت و یکدلی شیعه و سنی عامل حفظ ایام‌الله است.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا عبدالرحمن خدایی، عالم برجسته اهل‌‌‌‌سنت، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: منویات رهبری همچون همیشه راهگشا بوده و لرزه بر تن دشمنان نظام انداخته است.

وی با بیان اینکه پیروی از سخنان حکیمانه رهبری و تقویت وحدت و یکدلی شیعه و سنی عامل حفظ یوم‌الله است، افزود: دنیا در حیرت و شگفتگی یوم‌الله سال‌جاری ایران شده باید همواره این روزهای بسیار مبارک و پربرکت برای مردم با ایمان ایران حفظ و ماندگار بماند.

امام جمعه بانه گفت: بیانات مقام معظم رهبری و حمله موشکی سپاه سیلی محکمی به آمریکایی‌ها بود و قدرت و ابهت پوشالی آنان را برای همیشه در هم شکست.

وی بیان کرد: بیانات رهبری همچون همیشه دل ملت ایران را شاد و اراده و ایستادگی جبهه مقاومت را در برابر دشمنان ظالم محکم‌تر کرد و امیدواریم خداوند به مسلمانان عزت و پیروزی و ذلت را به دشمنان این آب و خاک عطا کند.

ماموستا خدایی با تاکید بر ضرورت پیروی از منویات رهبری مبنی بر حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: باید مردم با مشارکت بالا، انتخاب اصلح و درست خود حماسه‌ ماندگار دیگری خلق کرده تا دشمنان بار دیگر در حیرت اتحاد و همبستگی مردم ایران بمانند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات