۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۳۶۳۷۷

یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان گلستان برگزار می‌شود

یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان گلستان برگزار می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان گلستان با عنوان « لاله‌های روشن» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، احسان گوهری‌راد ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر استان گلستان اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان جامعه هستند و باید تلاش کنیم با اجرای برنامه‌های متنوع و مختلف زمینه آشنایی آنان را با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، دستاوردهای نظام و غیره فراهم کنیم.

وی افزود: در دهه فجر امسال برنامه‌های مختلف و متنوعی در این کارگروه پیش‌بینی شده که تلاش کرده‌ایم محور برنامه‌های ما دانش‌آموز محور و با تأکید بر الگوی تربیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: یکی از برنامه‌های همه ساله در مدارس استان گلستان نواختن گلبانگ انقلاب است. همچنین در دهه فجر امسال یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان با عنوان « لاله‌های روشن» نیز برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: همایش یاوران انقلاب با محوریت تشکل‌های دانش‌آموزی، برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله مسابقه نقاشی همگانی با محوریت ارتقاء فرهنگ انقلاب و حمایت از کالای ایرانی، اجرای سرودهای متنوع با موضوعات ملی، حماسی، انقلاب، ایثار و شهادت، برگزاری همایش عفاف و حجاب، برنامه‌های دینی و قرآنی و غیره از برنامه‌های این ایام است.

گوهری‌راد تأکید کرد: جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به سال‌های قبل با کیفیت و حضور موثر و محوری دانش‌آموزان برگزار خواهد شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات