۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۳۶۳۸۶
از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان؛

دوره بلندمدت مقدماتی تربیت مشاور خانواده برگزار می‌شود

دوره بلندمدت مقدماتی تربیت مشاور خانواده برگزار می‌شود
حجت الاسلام آل مبارک، از برگزاری دوره بلندمدت مقدماتی تربیت مشاور خانواده برای طلاب برادر اهوازی خبر داد.
حجت الاسلام محمد آل مبارک، رییس اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره بلندمدت مقدماتی تربیت مشاور خانواده خبر داد و گفت: فارغ التحصیلان در دوره‌های تکمیلی شرکت خواهند کرد، اما دوره مقدماتی کنونی در ۱۲ هفته و با حضور ۱۲ استاد متخصص در امور روانشناسی در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

رییس اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه نام نویسی بصورت حضوری و تا ۵ بهمن ماه ادامه دارد، افزود: این دوره پس از پایان نام نویسی در ۱۲ هفته (پنج شنبه و جمعه) صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود ضمن اینکه به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

این مقام مسؤول در رابطه با شرایط نام نویسی با یادآوری این نکته که پذیرش فقط از میان طلبه‌های برادر اهوازی است، تصریح کرد: تأهل، اتمام سطح ۳، تحصیل در درس خارج و تلبس به لباس روحانیت شرایط ویژه ثبت نام است.

حجت الاسلام آل مبارک با بیان اینکه اولویت با طلاب ملبس است، خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه امیرالمؤمنین نیز قادر به شرکت در دوره هستند.

وی گفت: طلاب برادر برای نام نویسی باید به دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به نشانی پادادشهر، خیابان ۶، پلاک ۶ مراجعه کنند و برای هرگونه رفع ابهام با شماره‌های ۰۶۱۳۵۵۴۹۵۰۸ داخلی (۲۱ ـ ۶۷۲۰) تماس بگیرند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات