۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۳۶۴۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

تجمع فاطمی همزمان با ایام فاطمیه دوم در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

تجمع فاطمی همزمان با ایام فاطمیه دوم در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه فاطمیه دوم تجمع فاطمی با حضور هیأت‌های مذهبی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: همزمان با دهه فاطمیه دوم تجمع فاطمی با حضور هیأت‌های مذهبی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تجمع فاطمی در بیرجند همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود، گفت: برگزاری زنگ فاطمی و حضور مبلغین در مدارس دخترانه از جمله برنامه‌های ایام فاطمیه در استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: باید از این ایام در تبیین معارف و تعالیم دینی به خانواده‌ها استفاده کرد و خانواده‌هایی که از معارف اهل بیت(ع) دور باشند با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: امروز مردم به دنبال شنیدن معارف دینی و قرآنی هستند و باید همه برای احیای فاطمیه تلاش کنند و تشکل‌های شیعی وظایف را زیاد می‎کند.

وی با بیان اینکه شب شعر فاطمی در استان با حضور شعرای متعهد برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین در ایام فاطمیه یک هزار و 32 نفر مُبلغ و مُبلغه به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نقش هنر در تعمیق باورهای دینی نیز مهم است و جلسات عزاداری مختلفی در ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: برگزاری تجمع فاطمی در بیرجند نیز مکان‌هایی مانند امامزادگان باقریه(ع)، بوستان شهدای گمنام و میدان ابوذر پیش بینی شده که در حال برنامه ریزی هستیم./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات