۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۳۶۴۵۴
حجت الاسلام تقی زاده:

کشور را نباید معطل چند کشور خبیث و فریبکار کرد

کشور را نباید معطل چند کشور خبیث و فریبکار کرد
حجت الاسلام تقی زاده گفت: آمریکا و اروپا دو روی سکه هستند و عملکرد اروپا مکمل رویکرد جنایت کارانه آمریکایی‌ها علیه ملت ایران است.
حجت الاسلام جواد تقی زاده، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مقاومت را تنها راه کشور برای خنثی سازی توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران دانست.

وی با بیان این که در طول چهار دهه اخیر هرگاه مسؤولان در برابر زیاده خواهی‌ها و خواسته‌های نامشروع کشور‌های غربی با اقتدار ایستادگی کردند پیروز میدان مبارزه شدند، افزود: اما در همین دوره اخیر ثابت شد مذاکره با طرف غربی نتیجه‌ای جز آنچه که امروز در کشور می‌بینیم نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مذاکره با چنین کشور‌های خبیث و جنایت کاری هیچ معنایی ندارد، خاطرنشان کرد: کسانی که هنوز هم از مذاکره با غرب سخن می‌گویند از عدم بصیرت و درک سیاسی رنج می‌برند.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که هیچ عقل سلیمی دیگر تن به مذاکره با چنین کشور‌های جنایت کاری نخواهد داد، تصریح کرد: آمریکا و اروپا دو روی سکه هستند و عملکرد اروپا مکمل رویکرد جنایت کارانه آمریکایی‌ها علیه ملت ایران است.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جنایت‌هایی که اروپایی‌ها علیه ملت ایران مرتکب شدند کم از آمریکایی‌ها نیست، خاطرنشان کرد: کشور‌های اروپایی از زمان امضای برجام تا به امروز با بهانه‌های واهی و پوچ سعی در تحمیل خواسته‌های نامشروع و گستاخانه به ملت ایران هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران به اروپایی‌ها نیز اعتمادی ندارند، افزود: دیگر وقت آن رسیده که مسؤولان کشورمان از اروپایی‌ها دل بکنند و بیش از این کشور را معطل چند کشور فریبکار و خبیث نکنند.

حجت الاسلام تقی زاده با تأکید براین که مسؤولان باید گوش به فرمان، ولی فقیه باشند، گفت: مقام معظم رهبری از همان ابتدا همواره نسبت به بد عهدی آمریکا و اروپا به مسؤولان هشدار داده بودند، اما متأسفانه برخی بدون توجه به این هشدار‌ها مسیر خود را طی کردند.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران تجربه‌ای تلخ از مذاکره با غرب دارد، افزود: متأسفانه عده‌ای در این کشور علیرغم همه این بدعهدی‌های طرف‌های غربی، باز هم به مذاکره با اروپایی‌ها دل بستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که بهترین راه شکست دشمن مقاومت است نه مذاکره، تصریح کرد: کسانی که هنوز هم شعار مذاکره سر می‌دهند باید به جای دل بستن به مذاکره، با تقویت توان داخلی توطئه دشمن علیه ملت ایران را خنثی کنند./۹۵۰/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات