۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۳۶۵۵۰
جانشین بنیاد حفظ آثار کشور خبر داد؛

افتتاح ۱۰ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در کشور

افتتاح ۱۰ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در کشور
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: همزمان با ایام دهه فجر امسال 10 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان‌های کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، امیر سرتیپ محمد فهمیده قاسم زاده، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: مرکز فرهنگی بنیاد حفظ آثار در بیرجند تشکیل خواهد شد.

وی گفت: این مرکز فرهنگی نیز برای خانواده‌های شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس است و باید این مرکز در جایی باشد که با مراجعه به آن یاد و نام شهدا برای آن‌ها زنده شود.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از یادگارهای دوران دفاع مقدس و قله افتخار دفاع مقدس بوده و مقاومت جهانی را به راه انداخته است.

امیر سرتیپ فهمیده قاسم زاده با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در 15 استان کشور فعال است، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که موزه دفاع مقدس در خراسان جنوبی ایجاد شود.

وی ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس دو سال بعد از پایان جنگ تحمیلی در جهت تدابیر رهبری ماموریت برای حفظ آثار و نشر ارزش‎ها و ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت تشکیل شده است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور خاطرنشان کرد: همزمان با ایام دهه فجر امسال 10 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان‌های کشور افتتاح می‌شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات