۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۳۶۸۸۹
از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی اعلام شد؛

شرایط اعزام مبلغ به یگان های مرزی نیروی انتظامی

شرایط اعزام مبلغ به یگان های مرزی نیروی انتظامی
دفتر نمایندگی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جهت اعزام در ایام فاطمیه از طریق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم مبلغ می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دفتر نمایندگی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جهت اعزام در ایام فاطمیه از طریق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم مبلغ می پذیرد.

براساس این گزارش، آغاز تبلیغ از هشتم بهمن ماه است و تا 17 بهمن ماه به مدت ده روز ادامه خواهد داشت و نام نویسی نیز از پنج شنبه سوم بهمن ماه آغاز شده و تا یک شنبه ششم بهمن ماه به صورت حضوری در ساعات اداری ادامه دارد.

اشتغال به تحصیل در حوزه علمیه قم و ساکن در قم، حداقل اتمام پایه ۹ (سطح دو بلند مدت و سفیران هدایت)، ملبس بودن، متاهل بودن، داشتن تجربه و سابقه کافی در امر تبلیغ، ترجیحا آشنا با محیط های نظامی و انتظامی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی و نداشتن پرونده تبلیغی در اعزام مبلغ نیروی انتظامی از شرایط اعزام در ایام فاطمیه به مناطق مرزی است.

مبلغان دارای شرایط، ابتدا می بایست در سامانه اعزام مبلغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم (سمتا) ثبت نام و سپس جهت دریافت حکم تبلیغی با همراه داشتن مدارک خواسته شده در ساعت اداری تا روز یک شنبه 6 بهمن ماه به دفتر نمایندگی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا واقع در خیابان ساحلی (شهید لواسانی) کوچه ۵، فرعی اول سمت چپ (شماره ۲) رو به روی شورای حل اختلاف پلاک ۱۰۰ مراجعه کنند.

مبلغان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات