۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۳۶۹۱۸
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

مجلس فعلی از نظر اقتصادی سلامت لازم را نداشته است

مجلس فعلی از نظر اقتصادی سلامت لازم را نداشته است
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس فعلی از نظر اقتصادی سلامت لازم را نداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: راه آهن خراسان جنوبی یک موضوع مهمی بوده که در مجلس قبل هیچ اقدامی برای آن صورت نگرفته بود.

وی گفت: در این دوره از مجلس راه آهن بیرجند ردیف اعتباری مستقل گرفت و در ادامه نیز دولت اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی برای بحث راه آهن پیدا کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه آهن شرق کشور در اولویت برنامه ششم توسعه قرار گرفته است، افزود: برای راه آهن زاهدان_بیرجند_گناباد وام 700 میلیون یورویی از روسیه گرفته شد که این میزان با بودجه عمومی دولت قابل قیاس نیست.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: جاده بیرجند به قاین نیز به عنوان جاده مرگ در کشور شناخته شده بنابراین پروژه راه آهن بیرجند به قاین حدود 75 درصد پیشرفت داشته و عمده کارها در این حوزه انجام شده است.

وی با بیان اینکه مجلس فعلی از نظر اقتصادی سلامت لازم را نداشته است، ادامه داد: نماینده آینده مجلس شورای اسلامی باید در زمینه مقابله با فساد اقتصادی و پیگیری انجام پروژه‌های فعلی تمرکز داشته باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیش از 30 درصد مجلس فعلی با فساد اقتصادی روبرو بوده و بیشتر رد صلاحیت‌ها نیز به علت فساد اقتصادی بوده است.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: متاسفانه در زمینه سرمایه گذاری گره‌هایی وجود دارد و سیستم اداری خراسان جنوبی بسیار سخت گیرانه عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان شمال شهر بیرجند به زودی کلنگ زنی می‎شود، گفت: همچنین نهضت گازرسانی در استان ادامه داشته و در بودجه سال جاری مجلس یک هزار و 200 میلیارد تومان برای گازرسانی تصویب شد که خراسان جنوبی در این زمینه در اولویت قرار گرفته است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات