۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۳۷۰۷۶

حذف سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه با دستور وزارت کشور

حذف سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه با دستور وزارت کشور
حذف سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه با تصویب و اعلام وزارت کشور، صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاري رسا، خبری مبنی بر حذف سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه از اول اسفند در خبرگزاری ها منتشر شده است به طوری که مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها از اجرایی شدن حذف سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه از اول اسفند خبر داد و گفت: هیئت وزیران طی مصوبه‌ای به مجموعه وزارت کشور تکلیف کرده تا تاکسی‌های غیر فعال به خصوص در کلان شهرها را شناسایی کند و پیرو این مصوبه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، سامانه جامع ناوگان تاکسیرانی را راه‌اندازی کرد تا فرایند صدور پروانه‌ در شهرهای مختلف به صورت برخط در این سامانه گزارش شود.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: پیرو این مصوبه، تاکسی‌های فاقد پروانه تا ۳۰ بهمن فرصت دارند تا نسبت به دریافت و یا تمدید پروانه خود اقدام نمایند، در غیر اینصورت در گام نخست از اول اسفند سهمیه سوخت عمومی این گروه از ناوگان حذف می‌شود.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مجری حذف سهمیه سوخت خودروها نیست

فاطمه کاهی مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی گفت: در این باره شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی تصمیم گیرنده نیست.

او در پایان گفت: حذف سوخت تاکسی های فاقد پروانه با دستور وزارت کشور است و شرکت پخش فراوردهای نفتی فقط مجری است اگر وزارت کشور نامه ای در این خصوص بزند ما هم ملزم به اجرای آن هستیم.

/1360/

ارسال نظرات