۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۳۷۱۸۹
معاون اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

۱۳۰ گفتمان دینی طی دهه فجر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

۱۳۰ گفتمان دینی طی دهه فجر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در ایام دهه فجر ۱۳۰ گفتمان دینی با موضوع دستاورد‌های انقلاب و دهه فجر و دهه فاطمیه در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدعلی سلم آبادی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها پیروز بوده و هر کسی که در مقابل انقلاب ایستاده اثری از آن نمانده است.

وی گفت: سرعت ماشین انقلاب بالا است و بنزین این ماشین نیز از خون بهترین افراد بوده که عده‌ای در این انقلاب شهید و ترور شدند و سکان‌دار این ماشین امام راحل بوده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه رهنمودهای رهبری انقلاب را حفظ کرده است، افزود: دهه فجر امسال همزمان با دهه فاطمیه شده و در واقع امسال فجر فاطمی است.

حجت الاسلام سلم آبادی با بیان اینکه نخستین فدایی انقلاب و ولایت حضرت زهرا(س) است، تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی الگوگرفته حضرت زهرا(س) بود.

وی با اشاره به برنامه‌های کارگروه قرآن، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی در دهه فجر ادامه داد: برگزاری تجمع بزرگ فاطمی در سراسر استان، برگزاری زنگ فاطمی در 100 مدرسه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)، فضاسازی محیط، روایتگری انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب، انجام یک میلیون ختم قرآن، تاسیس دارالقرآن شهید سلیمانی در فردوس، برگزاری سبک زندگی قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن، سرکشی از خانواده‌های شهدای حرم، انقلاب و شهدای اهل سنت، برگزاری همایش بانوان انقلابی، برپایی نمایشگاه انقلاب از جمله برنامه‌های دهه فجر در استان است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود 600 طلبه از قم، مشهد و بیرجند با رویکرد فجر فاطمی و دهه فجر به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر 130 گفتمان دینی با موضوع دستاوردهای انقلاب و دهه فجر و دهه فاطمیه در استان برگزار می شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات