۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۳۷۲۹۸
حجت الاسلام ذوالنور خطاب به روحانی:

حداقل یک بار قانون اساسی را مطالعه کنید

حداقل یک بار قانون اساسی را مطالعه کنید
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات اخیر روحانی گفت: اگر بنا بر انتصاب بود، آیا شخص رییس‌جمهور می‌توانست بر کرسی ریاست قوه مجریه بنشیند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه هشتم بهمن ماه در صحن علنی پارلمان و در تذکری خطاب به رییس‌جمهور گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی که یک حماسه مردمی است، نیازمند وحدت و انسجام در کشور هستیم.

وی ادامه داد: قانون اساسی شورای نگهبان را به عنوان مفسر خود تعیین کرده، همچنین برنامه‌های داخلی این شورا نیز در داخل آن تصمیم گیری می‌شود.

نماینده مردم قم در خانه ملت خطاب به رییس‌جمهور گفت: آقای روحانی شما امروز در ذهن مردم شبهه ایجاد کرده و حتی انتخابات را به انتصابات تشبیه می‌کنید.

رییس فراکسیون روحانیت پارلمان تاکید کرد: امروز در کشور افراد زیادی در حال فعالیت هستند و اگر بنا بر انتصاب بود، آیا شخص رییس‌جمهور می‌توانست بر کرسی ریاست قوه مجریه بنشیند.
 
نماینده مردم قم در پارلمان تصریح کرد: آقای روحانی چرا اذهان مردم را خراب می‌کنید، در حالی که مدعی حقوقدان بودن نیز می‌کنید. قطعا اگر شخص شما یکبار قانون اساسی را مطالعه کرده بود، هیچگاه چنین سخنانی را مطرح نمی‌کرد.

حجت الاسلام ذوالنور در پایان گفت:  آیت الله کلانتری به دلیل سرقت علمی از شما شکایت کرده و عنوان شده پایان نامه دکتری شما برای ایشان است، چرا می‌گویید حقوقدان هستید؟ این انسجام مردم را از بین نبرید. /۸۵۶/
ارسال نظرات