۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۳۷۳۸۰
حجت الاسلام قلی پور:

خیانت قرن در سایه سکوت مرگبار سران مرتجع عرب منطقه رونمایی شد

خیانت قرن در سایه سکوت مرگبار سران مرتجع عرب منطقه رونمایی شد
امام جمعه بابلسر با محکوم کردن طرح معامله قرن آمریکا، آن را خیانت قرن توصیف کرد و بر قیام کشور‌های اسلامی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن طرح معامله قرن آمریکا، آن را خیانت قرن توصیف کرد و بر قیام کشور‌های اسلامی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

وی، این طرح صلح را ننگ بزرگی بر چهره جنایت کار و خبیث آمریکایی‌ها در جهان دانست و افزود: این طرح تحمیلی آمریکایی‌ها به مردم مظلوم فلسطین خیانت بزرگی در قرن حاضر است و به طور حتم شکست خواهد خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند خواب آشفته آمریکایی‌ها در خصوص مسأله فلسطین تعبیر نخواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز وقت آن رسیده کشور‌های اسلامی به سکوت خود در برابر این طرح ننگین پایان دهند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که این طرح ننگین با حمایت حکام خائن و مرتجع عرب تدوین شده است، تصریح کرد: اعراب مرتجع با سکوت و حمایت خود از این طرح آمریکایی صهیونیستی، ننگ بزرگی را در تاریخ عمر نکبت بار خود به یادگار خواهند گذاشت.

امام جمعه بابلسر با بیان این که دولت‌ها و ملت‌های آزاده منطقه و جهان باید با این طرح ننگین و تحمیلی مقابله کنند، افزود: هر گونه سکوت در برابر این اقدام آمریکایی‌ها خیانت به آرمان اسلام، قدس و فلسطین است.

استاد حوزه علمیه مازندران، رژیم صهیونیستی را رژیمی غاصب و اشغال گر توصیف کرد و گفت: آمریکایی‌ها با این طرح ننگین خود به دنبال حذف کامل فلسطینی‌ها از سرزمین اجدادی شان هستند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که متأسفانه این طرح ننگین در سایه سکوت مرگبار کشور‌های مرتجع عرب منطقه رونمایی شد، خاطرنشان کرد: حضور سفرای برخی کشور‌های عربی در مراسم رونمایی از این طرح ننگین نشان دهنده خیانت آشکار اعراب مرتجع منطقه به آرمان‌های فلسطین و قدس است.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که متأسفانه کشور‌های عرب منطقه ۷۰ سال جنایت و اشغال گری اسرائیل غاصب را به راحتی فراموش کرده اند و در این شرایط حساس سکوت اختیار کرده اند، افزود: جهان اسلام به جای سکوت باید با همه توان مقابل این توطئه قرن بایستد و از حقوق از دست رفته مردم مظلوم فلسطین دفاع کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به طور حتم این معامله ننگین محکوم به شکست خواهد بود، خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان اجازه نخواهند حقوق ملت مظلوم فلسطین به راحتی پایمال شود./۹۵۰/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات