۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۶۳۷۳۹۱
امام جمعه بوشهر:

نقشه ننگین معامله قرن به مقاومت تاریخی قرن تبدیل می‌شود

نقشه ننگین معامله قرن به مقاومت تاریخی قرن تبدیل می‌شود
امام جمعه بوشهر گفت: مقاومت با خون شهیدان قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای خط مقاومت به یک تیر قوی آسمانی‌ تبدیل می‌شود و به قلب جهان استکبار می‌خورد.

به گزارش خبرگاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نقشه ننگین معامله قرن آمریکا و رژیم صهیونیستی را خیانت قرن دانست و اظهار داشت: این طرح آمریکایی - صهیونیستی یک معامله‌ای بین 2 گروه خائن به جهان بشریت شامل سران استکبار و طرف مقابل آن خائنان و مزدوران در منطقه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، نقشه ننگین معامله قرن را مانند دیگر طرح‌های آمریکا محکوم به شکست دانست و تصریح کرد: این طرح ترامپ، مانند دیگر طرح‌های استکبار جهانی منجر به شکست می‌شود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: طرح معامله قرن یک فضای شناخت برای افشای منافقان، مزدوران و خائنان در منطقه نیزمهیا می‌کند.

 آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: کسانی که طرح ننگین معامله قرن را تایید می‌کنند همان منافقینی هستند که از صدر اسلام تاکنون مسلمانان گرفتار آن بوده‌اند.

وی نقشه ننگین معامله قرن را منجر به شکست دانست و خاطرنشان کرد: مسلمانان بصیر و انقلابی منطقه در مقابل نقشه ننگین معامله قرن ایستادگی می‌کنند و حماسه‌ای می‌آفرینند که کار رژیم اشغال‌گر قدس، آمریکا و سران مرتجع منطقه را یکسره می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه نقشه ننگین معامله قرن آمریکا و رژیم صهیونیستی به مقاومت تاریخی قرن تبدیل می‌شود گفت: در پی این نقشه، خون شهیدان سپهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و تمامی شهدای خط مقاومت به یک تیر قوی آسمانی‌ تبدیل می‌شود و به قلب جهان استکبار خواهد خورد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
لعنت بر ترامپ
عجب موجود کثیفی هست
0
0