۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۳۷۴۷۸

مهلت ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه امیرالمؤمنین تا ۱۵ بهمن تمدید شد

مهلت ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه امیرالمؤمنین تا ۱۵ بهمن تمدید شد
شیشه بر گفت: مهلت ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه امیرالمؤمنین برای نیمسال دوم تحصیلی تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.
رضا شیشه بر، مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین (ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تمدید ثبت نام مقطع کارشناسی در نیمسال دوم تحصیلی خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد و علاقه‌مندان برای تحصیل با در دست داشتن مدارک لازم بصورت حضوری به معاونت آموزش دانشگاه مراجعه کنند.

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) با بیان اینکه علاقه‌مندان به تحصیل برای آگاهی بیشتر به شماره (۰۶۱۳۳۳۳۷۵۲۵) تماس بگیرند، افزود: ثبت نام دوره کارشناسی برای نیمسال دوم تحصیلی در رشته‌های فقه و حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث، اقتصاد، فلسفه اسلامی، تاریخ اسلام و علوم تربیتی صورت می‌گیرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اعطای وام دانشجویی از صندوق رفاه دانشجویی از جمله تسهیلات ارائه شده است، اظهار داشت: بازپرداخت وام مذکور پس از پایان دوران تحصیل و بدون سود است که تنها کارمزد آن پرداخت می‌شود و در مقطع کارشناسی هفت و میلیون و پانصدهزار ریال و در مقطع ارشد ده میلیون و پانصد هزار ریال است.

شیشه با بیان اینکه بصورت میانگین برای هر کدام از رشته‌های مقطع کارشناسی پذیرش ۶۰ دانشجو مدنظر است، خاطرنشان کرد: انتخاب واحد همه رشته‌های تحصیلی ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه خواهد بود؛ از سوی دیگر ۱۹ بهمن ماه آغاز کلاس‌های درسی دانشگاه است.

وی با بیان اینکه انتخاب واحد و حذف و اضافه در ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه صورت می‌گیرد، ادامه داد: ۱۳ خردادماه سال ۹۹ پایان کلاس‌های درسی و ۱۷ خردادماه آغاز امتحانات نیمسال دوم تحصیلی است که ۵ تیرماه ادامه خواهند داشت.

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) در پایان با اشاره به اینکه امکان نام نویسی در مقطع ارشد دانشگاه امیرالمؤمنین برای نیمسال دوم تحصلی امکان پذیر است، گفت: علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت نام به سایت سازمان سنجش در مورخه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه مراجعه کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات