۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۳۷۴۹۶
۲۷ بهمن ماه؛

کنگره بزرگ شهدای دانشجوی یزد برگزار می‌شود

کنگره بزرگ شهدای دانشجوی یزد برگزار می‌شود
مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی یزد از برگزاری اجلاسیه نهایی ۳۰ یادواره شهدای دانشجو در قالب کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدعلی سالاری با بیان اینکه ماموریت اصلی بسیج دانشجویی در مباحث فرهنگی در سه بخش اصلی است که برگرفته از دغدغه‌های اصلی حضرت آقا در مورد تشکیل دانشگاه اسلامی است اظهار داشت: ستاد کنگره شهدا از سال 93 در یزد راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: امسال پنجمین سال برگزاری این کنگره را دنبال می‌کنیم و علاوه بر آن در طول سال نزدیک به 30 یادواره شهدا در دانشگاه‌های کل استان یزد برگزار می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه یزد با بیان اینکه 135 شهید دانشجو در استان یزد داریم خاطرنشان کرد: اجلاسیه نهایی تمام این یادواره‌ها در کنگره بزرگ شهدای استان یزد برگزار که امسال 27 بهمن در دانشگاه بهمن این کنگره اجرا می‌شود.

دبیر اجرایی پنجمین کنگره شهدای دانشجوی استان یزد گفت: در راستای تدوین بانک اطلاعاتی شهدای دانش‌آموز، سایتی با عنوان شهدای دانشجو در استان یزد طراحی و اجرا شده و در حال بارگزاری اطلاعات دانشجویان شهید استان یزد هستیم.

وی برگزاری این کنگره را به صورت کامل توسط دانشجویان دانست و عنوان کرد: از 27 اسفند و همزمان با برگزاری کنگره، آثار برگزیده ارسالی دانشجویان به جشنواره رویش یزد در قالب یک نمایشگاه در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات