۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۶۳۷۵۷۸
حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی:

کسی که میان مردم تفرقه افکنی می کند منافق است

کسی که میان مردم تفرقه افکنی می کند منافق است
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه کسی که میان مردم تفرقه افکنی می کند منافق است، گفت: گفت وگو و مذاکره با دشمنی که در پی ضربه زدن به ما است معنا ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم قم که در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه انسان با عبور از فتنه ها بصیرت پیدا می کند، گفت: عدم شناخت دشمن و کوتاهی در شناخت دشمنان از عوامل اصلی شکست جوامع است.

وی با بیان اینکه دشمن از هیچ تلاشی برای مغلوب ساختن ما فروگذار نمی کند، اظهار داشت: گفت وگو و مذاکره با دشمنی که در پی ضربه زدن به ما است معنا ندارد؛ مذاکره در صورتی معنا پیدا می کند که ما با طرف مقابل سنخیت و نقطه اشتراک داشته باشیم، این در حالی است که طرف مقابل و دشمن ما کافر حربی بوده و ما هیچ نقطه اشتراکی با آن نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با اشاره به اینکه کسی که میان مردم تفرقه افکنی می کند منافق است، عنوان کرد: کسانی که امروز در لباس دوست و خودی از شکل گیری جبهه متحد اسلامی جلوگیری می کنند نیز دشمنان داخلی ما هستند و تفاوتی با دشمنان ندارند.

استاد حوزه علمیه قم به ضرورت دشمن شناسی در کلام امیرمؤمنان(ع) اشاره و بیان کرد: مدافعان حرم به عنوان فرزندان این نظام و انقلاب اسلامی دشمن را کوچک نشمرده و ضرورت مقابله با آن را درک کردند، از این جهت درصدد مبارزه با آن برآمده و در مقابلش ایستادند، در حالی که برخی مسؤولان ما چندین سال است که قصد دارند مملکت را تسلیم آمریکا و رژیم صهیونیستی کنند.

وی آمریکا را اصلی ترین دشمن ملت ایران خواند و گفت: کسانی که سبب خفت و خواری ملت ایران می شوند به زودی خوار و ذلیل خواهند شد؛ امروز برخی سعی می کنند افراد نالایق را شایسته و افراد شایسته را نالایق نشان دهند، بنابراین باید مراقب باشیم در دام شیطان گرفتار نشویم.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با اشاره به اینکه ما با کسانی که به مقدساتمان توهین می کنند گفت وگویی نداریم، خاطرنشان کرد: امروز دشمن در پی جنگ و آتش افروزی و نبرد مسلحانه بوده و به صورت علنی ولایت ستیزی را ترویج می کند.

وی با انتقاد از کسانی که اخیراً گفته اند «هنر را تحریم می کنیم» تأکید کرد: شما در این چند سال هیچ کمکی به هنر نکرده اید، نظام نیازی به شما ندارد، زیرا شما حرمت نمک جمهوری اسلامی را نگه نداشتید.

استاد حزه علمیه قم با تأکید بر این که مدافعان حرم فدای ایران شدند، شعار نه غزه نه لبنان را شعار خائنان به نظام و انقلاب معرفی و بیان کرد: کسانی که این شعار را سر دادند هیچ کاری برای مملکت نکردند، در حالی که این مدافعان حرم بودند که فدای ایران اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه امروز هر کسی که در راستای منافع دشمن گام برمی دارد منافق و جاسوس دشمن است، گفت: حاج قاسم سلیمانی را کسانی به شهادت رساندند که با دشمن خندیدند و گفت وگو کردند؛ آمریکا اگر با مردم مشکل ندارد چرا دارویی که از احتیاجات ضروری مردم است را تحریم می کند؟

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با انتقاد از شبهه افکنی برخی افراد در رابطه با انتخابات پیش رو ابراز داشت: مردم ایران به دهان کسی خواهند زد که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار سخن از مذاکره به میان می آورد.

وی کمرنگ سازی انتخابات و کاهش حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را از نقشه های دشمن دانست و یادآور شد: بدون تردید مردم با حضور چشگیر خود نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق های رأی لرزه بر تن دشمنان می اندازد، گفت: امروز مردم باید کسانی را انتخاب کنند که در راستای اهداف گام دوم انقلاب حرکت کنند./841/ج

حسین ثالث موید
ارسال نظرات