۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۳۷۵۸۲
جامعه مدرسین:

امت اسلام معامله قرن و طراحانش را به زباله‌دان تاريخ خواهند انداخت

امت اسلام معامله قرن و طراحانش را به زباله‌دان تاريخ خواهند انداخت
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای اقدامات خبیثانه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای عملی کردن برنامه شوم معامله قرن را محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای اقدامات خبیثانه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای عملی کردن برنامه شوم معامله قرن را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قَدْ بَدَتِ الْبَغْضاءُ مِنْ أَفْواهِهِمْ وَ ما تُخْفي‏ صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الْآياتِ إِنْ كُنْتُمْ تَعْقِلُونَ (آل‌عمران: 118)
رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا در نمایشی مضحک و اقدامی زورگویانه، از طرحی رونمایی کرد که بغض و خصومت او علیه امت اسلامی را آشکار کرد. این طرح بار دیگر نشان داد که سیاست رژيم مستکبر آمریکا در منطقه به کمک رژيم صهیونیستی اشغال و استعمار کشورهای اسلامی مخصوصاً فلسطین عزيز است.

رئیس‌جمهور آمریکا طرح اشغالگرانه‌ی خود را «معامله قرن» می‌نامد و متوهمانه تصور می‌کند می‌تواند سرزمين اسلامی فلسطین را برای غاصبان به يغما ببرد. طرحی که در آن فلسطینیان به‌طورکلی ناديده گرفته می‌شوند. طرحی که هيچ انسان آزاده‌ای آن را نمی‌پذيرد.

آمريکا تلاش می‌کند با این طرح شوم، هویت تاریخی بیت‌المقدس به‌عنوان شهر مقدس ادیان ابراهيمی را تغيير دهد و آن را به شهری صهیونیستی و پایتخت غاصبان فلسطين تبديل کند. این طرح بی‌اساس برخلاف همه قطعنامه‌های سازمان ملل، شهرک‌های نامشروع را به‌عنوان بخشی از خاک رژيم صهيونيستیِ غاصب و خون‌ریز به شمار می‌آورد. خطرناک‌ترین بخش اين طرح خبيثانه، خلع سلاح مقاومت به‌عنوان حافظان و مدافعان عزت و کرامت فلسطین است تا از اين طريق هويت، مليّت و سرزمين اين ملّت مظلوم را از ميان بردارند.

به‌رغم تلاش‌های بی‌وقفه رژيم آمريکا و صهيونيست‌ها و جبهه‌ی استکباری در طول ساليان گذشته، مردم مسلمان فلسطین همواره در برابر تهديدهای هويت، سرزمين و مليت خود مقاومت کرده‌اند. امروز مردم مظلوم فلسطين و همه‌ی جريان‌های سياسی آن دريافته‌اند که رژيم جنايتکار آمريکا و جبهه‌ی استکباری هيچ‌گاه ميانجی نبوده؛ بلکه خود پديدآورنده‌ی صهيونيسم و شريک و عامل جنايت‌های آن در سراسر جهان و ازجمله در فلسطين اشغالی است.

اکنون با اين تجربه‌ی گران‌بها، به حول و قوه‌ی الهی ملّت عزيز فلسطين و مسلمانان جهان طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن را با طراحان و همراهان آن به زباله‌دان تاريخ خواهند انداخت. به فضل الهی دیری نخواهد پاييد که برخلاف تصور و خیال واهی دولتمردان آمریکا و رژیم صهیونیستی، بیت‌المقدس و فلسطين از وجود پليد آنان پاک و ياران و مجاهدان قدس شريف و فلسطین عزيز سرمشق همه‌ی آزادگان جهان خواهند شد.

بی‌شک راهکار پيشنهادی جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر نظرخواهی از ساکنان اصلی فلسطین برای تعیین حکومت و سرنوشت این سرزمین، تنها راه برای احقاق حق ملت مظلوم فلسطین است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن طرح سراسر ظالمانه‌ی معامله قرن بر لزوم ياری مردم فلسطين تأکيد می‌کند و از همه ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی می‌خواهد به ياری مجاهدان جبهه‌ی مقاومت بشتابند. بحمدالله همگرايی بی‌سابقه‌ی مسلمانان پايان اشغال و غصب فلسطين و پاک‌سازی همه‌ی سرزمين‌های اسلامی از لوث وجود جنايت‌کاران و برقراری امنيت و برادری در اقاليم اسلام را نويد می‌دهد.

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ (محمد: 7)

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
133 نماینده مجلس عوام انگلیس در بیانیه‌ای ضمن ابراز تأسف از محتوای «معامله قرن»، خواستار مخالفت دولت این کشور با این طرح شدند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
طرح موسوم به «معامله قرن» تا زمانیکه خواسته‌های عادلانه و مشروع ملت فلسطین را محقق نکند، هرگز موفقیتی نخواهد داشت.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
سکوت شخصیت های برجسته و تاثیرگذار در برابر این طرح خیانت به اسلام است.
1
0