۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۳۷۵۸۴
حجت الاسلام محمودی:

مردم در ۲۲ بهمن پاسخ نغمه‌های شوم مذاکره با آمریکا را خواهند داد

مردم در ۲۲ بهمن پاسخ نغمه‌های شوم مذاکره با آمریکا را خواهند داد
رییس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه مردم در ۲۲ بهمن پاسخ نغمه‌های شوم مذاکره با آمریکا را خواهند داد، گفت: پاسخ کوبنده‌ای به «معامله قرن» خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به اعلام برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود امام عظیم الشأن انقلاب به ایران عزیز است و میلیون ها نفر از ایشان استقبال کردند.

وی ادامه داد: استقبال ملت ایران از امام راحل از زیباترین حماسه های ملت ایران در طول تاریخ بود و سخنرانی کوبنده امام خمینی(ره) نیز تیر خلاصی بر رژیم طاغوت بود.

حجت الاسلام محمودی تأکید کرد: ملت ایران با همراهی ولایت به جنگ طواغیت رفتند و سنگ بنای جمهوری اسلامی را مبتنی بر ولایت فقیه بنا نهادند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ابراز داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی از مبارک ترین ایام ملت ایران بوده و ما باید ضمن گرامیداشت این روزهای نورانی راه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را نیز با تمام توان ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه امسال بیانیه گام دوم از محوری ترین موضوعاتی است که در دهه فجر به آن پرداخته خواهد شد، مطرح کرد: بیانیه گام دوم که حدود 6200 کلمه دارد و از غنای بی نظیری برخوردار است محور اساسی نام گذاری ایام دهه فجر امسال شده است؛ شعار محوری دهه فجر امسال انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه دوازدهم بهمن ماه مقارن با آغاز دهه فجر روز «پیوند امت و امام» نام گذاری شده است، گفت: برنامه های بسیاری در تهران و سراسر کشور برگزار خواهد شد؛ فردا از ساعت  9 صبح در حرم امام خمینی(ره) مراسم  با شکوهی برگزار می شود و 11 صبح نیز مکان جلوس و نطق تاریخی ایشان در بهشت زهرا گل باران خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی تأکید کرد: همچنین مراسم هایی نیز در بیت امام(ره) در قم و خمین و نجف و نوفل لوشاتو برگزار خواهد شد؛  گلبانگ انقلاب در مدارس و رژه موتور سواران نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا را نیز خواهیم داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه دهه فجر زمینه حضور تماشایی مردم در یوم الله 22 بهمن را فراهم می کند، ابراز داشت: 22 بهمن امسال با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تقارن دارد و معطر به عطر ایثار و مقاومت و شهادت خواهد بود؛ 22 بهمن امسال خشم ملت علیه آمریکا متجلی تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم در 22 بهمن پاسخ نغمه های شوم مذاکره با آمریکا را خواهند داد، تأکید کرد: ماهیت انقلاب ما ضد آمریکایی و رژیم صهیونیستی بود، از این جهت شعارهای کوبنده در این روز علیه استکبار جهانی سر می دهیم و پاسخ معامله قرن را با شدت خواهیم داد؛ از مردم همیشه در صحنه و وفادار به امام و ولایت دعوت می شود با حضور در دهه فجر با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق کرده و دشمنان را مأیوس کنند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات