۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۳۷۵۹۵
امام جمعه بیرجند:

استکبار استبدادی خطر بزرگی است

استکبار استبدادی خطر بزرگی است
امام جمعه بیرجند گفت: استکبار استبدادی خطر بزرگی است؛ گاهی مواقع استبدادی در بسته‌های زیبا بسته بندی می‎‌شود و استعمار که بدترین استبدادی دارد بسته بندی تحویل می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک ضرورت بود و انسان‌ها نیز باید در چارچوب عقل، فطرت، علم و کمال حرکت کنند.

وی گفت: یکی از بدترین آفات برای انسانیت انسان استبداد است و پیش از انقلاب جامعه ما در حال نابودی بود و سیستم حکومت پادشاهی هیچ مبنای فطری، عقلی، علمی و وحیانی ندارد و صرفا یک زورگویی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بدتر از منافع مادی، معادن و نفت، فرهنگ جامعه بود که دشمنان غارت کردند و برنامه آن‌ها نیز گسترش فحشا و موادمخدر و شراب فروشی‌ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: درحالی که ملت از گرسنگی می‌مُردند این دزدان همه چیز را غارت کرده و کتب ارزشمند را بردند و اوراق گرانبهای کتاب‌ها را در بقالی‌ها ریخته و تکه تکه کرده و به مشتری‌ها می‌دادند.

وی با بیان اینکه قلم نمی‌تواند این ضررها و بیان نمی‌تواند این آسیب‌ها را تبیین کند، ادامه داد: دشمنان بیش از چهل سال علیه انقلاب اسلامی جنگیدند و به قول خودشان تمام گزینه‌ها روی میز است اما خودشان از خود گلایه دارند که 7 تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند و باید دست خالی برگردند.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: استکبار استبدادی خطر بزرگی است؛ گاهی مواقع استبدادی در بسته‌های زیبا بسته بندی می‎‌شود و استعمار که بدترین استبدادی دارد بسته بندی تحویل می‌دهد و با کمال شیطنت و مطالعات تخصصی خواسته‌های خود را در قالب‌های مکر و حیله به مخاطب تحمیل می‌کند و بسیاری از احمق‌ها این استبداد را نمی‌فهمند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: پای استعمار و استکبار جهانی در تمام فتنه‌ها، جنگ‌ها و ویرانی‌ها بوده است و اگر انقلاب اسلامی نبود به طور قطع بعد از فلسطین لقمه دوم استکبار جهانی، جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه دنیا از انقلاب اسلامی و اراده ملت شگفت زده است، افزود: انقلاب اسلامی یک انفجار نور و معجزه بود و ما امروز در نیمه راه قرار داریم چرا که تا به نتیجه نهایی نرسد آرمان ما برآورده نشده است.‌

امام جمعه بیرجند با اشاره به معامله قرن افزود: دزدی علنی دزدان بین الملل به اسم معامله قرن محکوم است و دشمن با این معامله قرن صدها فلسطینی را به خاک و خون کشیده و ده‌ها نفر دیگر را مجروح کرده است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات