۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۳۷۶۴۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دانش آموز تراز انقلاب در برابر توطئه های دشمن هوشیار است

دانش آموز تراز انقلاب در برابر توطئه های دشمن هوشیار است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های دشمن برای جداسازی نسل نو از انقلاب، گفت: دانش آموز تراز انقلاب خود را از توطئه های دشمن مصون نگه می دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد دخترانه خدیجه کبری(س) خرم آباد، گفت: دانش آموزان و نسل جوان انقلابی امروز رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن علیه انقلاب در طول این سال ها اظهار داشت: به کوری چشم دشمن و برکت وجود رهبری آگاه و با بصیرت و پشتوانه مردمی این توطئه ها خنثی شده و انقلاب راه خود را ادامه داده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب پرچم بنیانگذار انقلاب را به بهترین شکل بر دوش گرفته و در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده است، تصریح کرد: باری دیگر تبعیت خود را از رهبری اعلام می کنیم.

وی در ادامه به بیان ویژگی های دانش آموز تراز انقلاب پرداخت و گفت: دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی در برابر توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمن هوشیار است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: دانش آموز تراز انقلاب باید با بهره مندی از زمان در کسب علم و دانش و تقویت معنویت بکوشد و بنیه علمی و اعتقادی خویش را تقویت کند.

وی تأکید کرد: دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی باید در چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی در مسیر تحصیل علم و دانش و معنویت و رسیدن به قله های رفیع دانش و اخلاق تلاش کنند.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی فضای معنوی برای رشد اخلاقی و علمی دختران و بانوان فراهم شده و باید از این فرصت ها در جهت رشد و تعالی بهره مند شد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات