۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۳۷۶۸۹
مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا خبر داد؛

فردا آخرین مهلت نام نویسی آزمون ورودی جامعه الزهرا

فردا آخرین مهلت نام نویسی آزمون ورودی جامعه الزهرا
حجت الاسلام عمرانی فر تمدید مجدد زمان نام نویسی در آزمون ورودی جامعه الزهرا را غیر ممکن دانست و گفت: شرکت کنندگان در زمان اعلام شده کارت آزمون ورودی خود را دریافت کنند.

حجت الاسلام اباذر عمرانی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در زمینه تمدید نام نویسی در پذیرش جامعه الزهرا گفت: براساس کمیسیونی که امروز صبح تشکیل شد تمدید مجدد نام نویسی، غیرممکن به نظر می رسد بنابراین متقاضیان فقط تا فردا سیزدهم بهمن ماه برای نام نویسی فرصت دارند.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا با اشاره به تعداد متقاضیان شرکت کننده در پذیرش جامعه الزهرا، تبیین کرد: به دلیل این که زمان نام نویسی به اتمام نرسیده است، آمار دقیقی از تعداد متقاضیان در اختیار نداریم اما با ارزیابی هایی که انجام شده میزان متقاضیان نسبت به سال گذشته کاهش نداشته است.

وی در ادامه به زمان و مکان برگزاری آزمون ورودی جامعه الزهرا اشاره کرد و گفت: این آزمون روز جمعه نهم اسفندماه در تمامی مراکز استان های کشور برگزار می شود و کارت آزمون نیز از یک تا هشتم اسفندماه از طریق سامانه پذیرش جامعه الزهرا به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir/ توزیع می شود.

حجت الاسلام عمرانی فر در ادامه با بیان توصیه هایی نسبت به متقاضیان شرکت کننده در آزمون ورودی جامعه الزهرا، گفت: ثبت نام کنندگان حتما روز پیش از آزمون یک مرتبه به محل آزمون مراجعه کنند تا در روز آزمون نسبت به پیدا کردن محل با مشکل مواجه نشوند  و اگر از شهرستان برای شرکت در آزمون به مرکز استان مراجعه کنند تمهیدات لازم را بسنجند تا در ساعت مقرر در محل آزمون حاضر شوند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان حتما در زمان اعلام شده، کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کنند و در صورت وجود مغایرت در اطلاعات از طریق بخش پیگیری و ارسال درخواست ها موارد لازم را پیگری کنند تا در روز آزمون با مشکل مواجه نشوند؛ همچنین شرکت کنندگان وسایل اضافی همانند موبایل و وسایل دیگر با خود همراه نداشته باشند./1324/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
مصطفی رستمی
ارسال نظرات