۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۳۷۷۰۶
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

معامله قرن توطئه‌ای بزرگ برای مقابله با اتحاد اسلام و قرآن است

معامله قرن توطئه‌ای بزرگ برای مقابله با اتحاد اسلام و قرآن است
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به مطرح شدن معامله قرن از سوی آمریکا، گفت: معامله قرن توطئه‌ای بزرگ برای مقابله با اتحاد اسلام و قرآن است.

به‌گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام(ره) با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهل و یکمین فجر پیروزی همچنان استوار و پر قدرت در پیروی از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاده است.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی افزود: ترور و شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش اراده مردم ایران را محکم‌تر کرد و عزم آنها را برای ایستادن در این راه و ادامه دادن مسیر امام(ره) و شهدا قوت بخشید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دستاوردهای بزرگ و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز همه باید در پاسداری از آرمان‌های نظام اسلامی و امام راحل(ره) محکم و استوار بایستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به معامله قرن گفت: معامله قرن توطئه‌ای بزرگ برای مقابله با اتحاد اسلام و قرآن است.

ملت ایران همواره با قوت و قدرت از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند

امام جمعه خمین هم در این آیین با اشاره به حرکت عظیم امام خمینی(ره) در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی گفت: در 12 بهمن‌ماه سال 1357 امام خمینی(ره) نور دیگری بر تاریخ ایران تابانید.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور افزود: اینک در بهار چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای بسیار ارزشمند این انقلاب برای کشور هستیم.

وی تصریح کرد: مردم ایران همواره قدر این دستاوردها را می‌دانند و با قوت و قدرت از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات