۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۶۳۷۸۲۴
سینما تا انقلاب (5)

جیغ بنفش سلبریتی‌ها برای چیست؟

جیغ بنفش سلبریتی‌ها برای چیست؟
مردم اعتقاد دارند که باید سلبریتی‌ها را به حیطه عمل واقعی خودشان یعنی بازی محدود کنیم و اجازه ندهیم تا در سیاست، فرهنگ، اقتصاد، پزشکی و ... نظر غیرکارشناسی بدهند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، این روزها بازار داد و فریاد سلبریتی‌ها به بهانه‌های مختلف داغ است و مردم خسته از این همه حرف‌های پوچ و بی معنی، کمترین واکنش را به این اتفاقات نشان دادند.

حامد بهداد چند روز پیش به نام سلبریتی واکنش نشان داد و گفت: «اسم مزخرف سلبریتی را از روی صورت ما بردارید.»

مهدی یراحی خواننده پرحاشیه این روزها نیز به لغو کنسرت‌هایش واکنش نشان داد. او در یک موزیک ویدئو عنوان کرد که خود ایران اصرار به جنگ داشت و با نمایش تصاویری، تلاش کرد تا خود را به عنوان فعال ضدجنگ معرفی کند.

هر چند بعد از موج انصراف‌ها از جشنواره فیلم فجر، دیروز در اکران سه کام حبس سامان سالور، محسن تنابنده و عوامل فیلم حضور داشتند و البته پیش فروش بلیط‌های جشنواره در همان ساعات اولیه به پایان رسید.

همچنین کارگردان و بازیگرهای فیلم عامه پسند ساخته سهیل بیرقی با بازی هوتن شکیبا و باران کوثری هر سه در نشست گفتگوی فیلم حضور داشتند.

وقتی در کوچه و بازار با مردم صحبت می‌کنید، معتقدند که دیگر نباید اجازه بدهیم که بازیگر یا هر سلبریتی دیگری برای سیاست، فرهنگ، اجتماع و اعتقادات مردم تصمیم‌گیری کند و به مردم مشورت غلط بدهد، باید سلبریتی را فقط در چارچوب بازی حفظ کنیم.

بعد از حمایت همه جانبه سلبریتی‌ها از لیست امید در انتخابات مجلس سال 94، حمایت از حسن روحانی در انتخابات سال 92 و 96، حواشی امدادرسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه که سلبریتی‌ها امانت‌دار خوبی برای رساندن کمک‌ها نبودند، ماجرای شهادت طلبه همدانی به تحریک مهناز افشار و تبلیغ دارو توسط این بازیگر که در حال حاضر برای شبکه وابسته به عربستان سعودی فعالیت دارد، همه منجر به سلب اعتماد مردم از این طبقه مرفه جامعه شد.

گفتنی است که هنوز برای مسئله مالیات سلبریتی‌ها اتفاقی نیفتاده است. /882/ 302/

ارسال نظرات