۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۳۷۸۷۱
روایت نماینده ولی‌فقیه در کردستان از دستاوردهای انقلاب؛

رژیم طاغوت به‌دنبال گسترش «فساد و فحشا» بود

رژیم طاغوت به‌دنبال گسترش «فساد و فحشا» بود
حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی گفت: رژیم پهلوی به‌دنبال گسترش فساد، فحشا و نابودی کمالات اخلاقی و مردمان متدین بودند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی با تبریک آغاز چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه ملت ایران و مردم شریف استان کردستان اظهار داشت: دهه فجر، ایام مبارکی‌ست و امیدواریم انقلاب اسلامی روز به روز توانمندتر و مردم در رفاه و آسایش باشند.

وی به نوع نگاه رژیم طاغوت و زاویه نگاه انقلاب اسلامی ایران به مردم افزود: نگاه کلان نظام طاغوتی با نظام اسلامی کاملاً متفاوت بوده، چرا که آنان به دنبال حاکمیت و به‌رخ کشاندن قدرت پوشالی و منافع خود بودند و سختی و گرفتاری مردم برایشان مهم نبود در حالی‌که نظام جمهوری اسلامی از مردم و برای مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه همه ملت ایران پشتیبان یکدیگرند، تصریح کرد: خود مردم نظام اسلامی را تشکیل داده و نظام هم در خدمت مردم است اما عوامل و سران رژیم پهلوی و طاغوت از جهات مختلف اجازه رشد و پیشرفت را به مردم نمی‌دادند و همیشه به‌دنبال عقب‌افتادگی ملت و کشور بودند.

وی با بیان اینکه همه مردم کُرد، ترک، لر، شیعه و عرب با هم تفاوتی نداشته و همه برادر و مسلمانند، گفت: زمانی‌که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، حضرت امام(ره) فرمود که به مردم کردستان خدمت‌رسانی کرده و حساب مردم را از ضدانقلاب جدا کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب به فرموده امام راحل(ره) گروه‌های جهاد سازندگی راهی مناطق کردستان شده و شروع به سازندگی، آبادانی، سوادآموزی و ایجاد رفاه و آسایش برای مردم کرده و هم‌اکنون نیز مقام معظم رهبری همان نگاه خدمت به کُردها و برقراری عدالت از جهات مختلف را دارند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات زیادی در استان کردستان انجام داده است، به حوزه تعلیم و تربیت اشاره و اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب رشد سوادآموزی در کردستان زیر 30 درصد بوده که اکنون بالای 90 درصد بوده، در زمان طاغوت گازرسانی به روستاهای این دیار انجام نشده بود که اکنون با همه سختی‌ها در مناطق صعب‌العبور، بالای 97 درصد است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف بهداشت، درمان و برق‌رسانی در استان انجام نشده است، گفت: رژیم طاغوت به‌دنبال گسترش فساد، فحشا و نابودی کمالات اخلاقی و مردمان متدین بودند.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر پیوند ناگسستنی ملت با امام را نشان می‌دهد، ادامه داد: جمهوری اسلامی، نظام امت و ولایت بوده یعنی رهبری به‌فکر مردم و مردم نیز با تمام وجود و قلبا ایشان را دوست داشته و در راستای تبعیت از فرموده‌های خداوند و قرآن گام برمی‌دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: مردم زمانی توانسته از همه جهات مختلف رشد و پیشرفت کرده که در رأس آنان یک ولی امر دلسوز خدایی داشته باشند، که حافظ دین و اسلام و غمخوار مردم باشد، که خوشبختانه ملت ایران از نعمت رهبری برخوردارند.

وی با بیان پیشرفت‌های مختلف انقلاب اسلامی در حوزه‌های نظامی، علمی، نانو، موشکی و ... بهترین الگو برای معرفی اقتدار ایرانیان به دنیاست، به حمله موشکی اخیر سپاه به مجهزترین پایگاه عین‌الاسد آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا در برابر قدرت سپاه پاسداران نتوانست کوچک‌ترین غلط و اقدامی انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه تحریم و فشارهای آمریکایی‌ها هیچ تأثیری در تضعیف اراده ملت ایران از حمایت و پاسداری نظام نداشت، ابراز داشت: گرچه مردم با مشکل روبه‌روند اما همانند چهل سال اخیر حامی انقلاب اسلامی، شهدا، ارزش‌ها و رهبری هستند و اجازه سوءاستفاده و دخالت به بیگانگان نمی‌دهند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر ضرورت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای ادامه راه پیشرفت ایران اسلامی گفت: حقیقتاً این بیانیه زمینه‌ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی، چراغ راه و دستورالعملی برای رسیدن به یک هدف بزرگی‌ست که باید تک‌تک انسان‌ها نسبت به خودسازی از جهات مختلف آمادگی و اقدام پیدا کنند.

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در برابر فشارهای دشمنان و تفکر غربی‌ها ایستاده است، تاکید کرد: باید در گام دوم انقلاب به ظرفیت جوانان بیشتر توجه شود چرا که نسل اول گام نخست انقلاب و جنگ را به پیروزی رسانده و در بخش‌های مختلفی پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

وی یادآور شد: تربیت نیروهای انقلابی در تراز انقلاب اسلامی موجب مبارزه با فساد و دستیابی به موفقیت در هر ماموریتی می‌شود، بنابراین باید جوانان نیز آستین همت را بالا زده و محکم و استوار برای توسعه و پیشرفت کشور و ایجاد تمدن نوین اسلامی در جهان گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی تاکید کرد: باید در این برهه حساس کنونی اتحاد و انسجام شیعه و سنی بیشتر شده و همه با هم در راستای تحقق بیانیه دوم انقلاب گام برداریم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات