۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۶۳۷۹۰۵
سردار شاهوارپور:

بسیجیان با خدمت رسانی، مردم را به زندگی امیدوار کنند

بسیجیان با خدمت رسانی، مردم را به زندگی امیدوار کنند
سردار شاهوارپور گفت: بسیجیان در کمک رسانی به مردم تداوم داشته باشند تا باری از مشکلات مردم کاسته و به زندگی امیدوار شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، عصر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه ساخت منازل مسکونی سیل‌زدگان و تحویل آن‌ها به ساکنان روستای شهید علی چعب شهر ال‌هایی با تبریک دهه فجر با بیان اینکه ساخت منازل مذکور نمونه کار‌های برخاسته از اعتقادات و باور‌های جهادگران بسیجی است، عنوان داشت: این جهادگران به صورت داوطلبانه برای کمک به هم نوعان و مردمان عزیز روستا‌های ال‌هایی حضور پیدا کردند؛ روستاییانی که با کشاورزی و دامپروری خیر و برکت برای ملت ایران به همراه دارند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه مواد غذایی سر سفره‌های مردم با دسترنج روستاییان تهیه می‌شود، عنوان داشت: با همه توان و داشته‌ها باید در خدمت روستاییان عزیز بود، در این باره مسؤولان مربوطه به بحث آب روستای شهید علی چعب رسیدگی کنند تا روستاییان علاقه‌مند به بقا در روستا و ادامه دادن فعالیت هایشان باشند.

این مقام مسؤول با اشاره به تولیدات روستاییان گفت: باید کاری کرد تا جوانان روستایی به زندگی در روستا امیدوار باشند؛ در بحث سیل امسال از نزدیک شاهد سختی‌های روستاییان عزیز بودیم.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه کمک به روستاییان را در اولویت فعالیت‌ها قرار دادیم، افزود: گروه‌های جهادی در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به روستا‌ها رساندند و هم اکنون شاهد افتتاح پروژه ساخت منازل مسکونی سیل‌زدگان هستیم کاری که با تکنولوژی جدید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام رسید.

وی با تقدیر و تشکر از گروه‌های جهادی در ارتباط با مردم و اعتمادسازی حاصل شده از چنین ارتباطی بیان داشت: امام و رهبری بسیار دوست داشته و دارند که جوانان در مناطق مختلف به مردم کمک کنند؛ بسیجیان در کمک رسانی به مردم تداوم داشته باشند تا باری از مشکلات مردم کاسته و به زندگی امیدوار شوند و چرخه تولید ادامه پیدا بکند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات