۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۶۳۷۹۰۶

حضور امام جمعه اهواز در جمع دست‌اندرکاران دفتر تسهیل گری و توسعه محلی زویه

حضور امام جمعه اهواز در جمع دست‌اندرکاران دفتر تسهیل گری و توسعه محلی زویه
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در جمع دست‌اندرکاران دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی کوی زویه اهواز حضور پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امشب در جمع دست‌اندرکاران دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی کوی زویه اهواز حضور پیدا کرد.

در این نشست که جمعی از معتمدین کوی زویه حضور داشتند بر ضرورت نگاه ویژه مسئولان و عنایت امام جمعه اهواز به منطقه و پیگیری معضلات تاکید شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، در این دیدار با بیان اینکه در دیدار آینده مسئولان حضور خواهند یافت، اظهار داشت: در هر محله‌ای که حضور پیدا می‌کنیم مسؤولان مربوطه، همراه هستند؛ از سوی دیگر ما پیگیر وعده‌ها و قول‌های داده شده خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه «امام جمعه» از لحاظ مالی و اعتباری چیزی در اختیار ندارد، افزود: ما پیگیر وعده‌های داده شده مسؤولان هستیم، کمیته امداد در بحث اشتغال منابع اعتباری بسیار خوبی دارد و صحبت‌های لازم را برای توجه به محله زویه انجام خواهیم داد.

شنیدن درد و دل‌ها و مشکلات منطقه، ارائه راهکار‌ها و معضلات موجود کوی زویه اهواز، بازدید از بخش‌های مختلف کوی زویه همچون زمین فوتبال بازی آب گرفته نوجوانان و جوانان طی دیدار امام جمعه اهواز از منطقه کوی زویه اهواز صورت گرفت./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات