۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۳۷۹۹۱
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

مجلس انقلابی دولت را وادار به حرکت می کند

مجلس انقلابی دولت را وادار به حرکت می کند
رییس قرارگاه عمار یکی از شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی را پایبندی آن به بیانیه گام دوم دانست و گفت: مجلس انقلابی دولت را وادار به حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار ظهر امروز در همایش «شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی» که در مسجد مدرسه علمیه برگزار شد، به تبیین شاخصه های مجلس تراز اسلامی پرداخت و یکی از وظایف مجلس را برنامه ریزی برای پیشرفت انقلاب دانست و گفت: مجلس تعیین کننده روش های اجرایی استراتژی های قانون اساسی است.

وی با بیان اینکه مجلس با تصویب قوانین می خواهد روش های اجرای اهداف قانون اساسی که قانونی ثابت و تغییر ناپذیر است را ارائه می دهد، ادامه داد: مجلس قوانین اداره کشور را مطابق واقعیات جامعه بر مبانی شرعی و قانون اساسی انطباق می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه قوانین مجلس باید حرکت مملکت را مطابق قانون اساسی تناسب بخشد، خاطرنشان کرد: امام راحل هدف اساسی انقلاب را «حرکت به سوی ظهور» معرفی کردند؛ به بیان دیگر ما باید آرام آرام به سوی محو کامل نظام سلطه و طاغوت حرکت کنیم تا زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.

رییس قرارگاه عمار با بیان اینکه امروز ولایت مطلقه فقیه به معنای واقعی کلمه محقق نشده است و برخی مسؤولان به آن پایبند نیستند، اظهار داشت: امروز اگر ولایت مطلقه فقیه وجود داشت که با پدیده «علی برکت الله» مواجه نبودیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان ما از صدر اسلام به دنبال جلوگیری از ظهور ولایت مطلقه ائمه معصومین(ع) بوده اند، عنوان کرد: حضرت صدیقه طاهره(س) از آن جهت مبغوض دشمنان شدند که سعی می کردند ولایت امیرمؤمنان(ع) را به منصه ظهور برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نیز با پیروی از مکتب حضرت زهرا(س) همواره در راستای رفع غیبت مطلقه امام زمان(عج) گام برمی داشت، برای همین مورد خشم دشمن قرار گرفت و ایشان را به شهادت رساندند، بیان کرد: مجلس تراز انقلاب اسلامی مجلسی است که همواره در راستای رفع موانع ظهور امام زمان(عج) گام برداشته و زمینه تحقق آن را فراهم سازد.

رییس قرارگاه عمار یکی از شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی را پایبندی آن به بیانیه گام دوم دانست و تأکید کرد: از بیانیه گام دوم بوی ظهور استشمام می شود، از این جهت نمایندگان مجلس تراز انقلاب اسلامی باید در راستای تحقق اهداف آن گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه اخلاص، هوش بالا، فکر، اقدام از روی آگاهی و جرأت اقدام از شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از موانع ظهور حضور شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایتکار در منطقه است؛ حاج قاسم سلیمانی نیز همواره تلاش می کرد تا این شیطان بزرگ را از منطقه اخراج کند؛ امروز مجلس تراز انقلاب اسلامی نیز مجلسی است که زمینه خروج آمریکا از منطقه را خارج کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب به انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکای جنایتکار در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد اشاره و خاطرنشان کرد: رهبری در یک سخنرانی خود فرمودند «اگر آمریکا یکی بزند ده تا خواهد خورد»؛ ما در جریان پایگاه عین الاسد دیدیم که اگر دشمن چند تن از فرماندهان ما را مورد ترور قرار داد، صدها کشته و زخمی از آنها گرفتیم؛ این در حالی است که رهبر معظم انقلاب این حمله موشکی عظیم را یک سیلی خواندند و خواستار خروج شیطان بزرگ از منطقه شدند.

رییس قرارگاه عمار با بیان اینکه تعهد، اعتقاد و التزام از شاخصه های نماینده تراز انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: نمایندگان باید از میان جوانان انتخاب شوند تا جرأت اقدام داشته باشند و از شجاعت لازم برخوردار باشند؛ امروز در خاکریزهای عملیات قرار داریم و باید جوانان متعهد و معتقد به ارزش های اسلام وارد عرصه کارزار شوند، زیرا افراد سالخورده توان عملیات و پنجه در پنجه انداختن با دشمن را ندارند.

وی با اشاره به مصاحبه ظریف با مجله آلمانی در زمینه برجام و مذاکره عنوان کرد: آمریکایی ها و غربی ها توطئه ای دارند و می خواهند ما را تارک برجام جلوه دهند؛ مسؤولان ما در برجام از یک سری خطوط قرمز عبور کردند این موضوع مثل طناب به دور گردنشان افتاده است؛ مسؤولان ما تعهد داده اند که اگر برجام را ترک کنند تحریم های امنیت ملل به طرز خودکار باز گردد و اعمال شود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه ما در برجام باختیم و خسارت های فراوانی دیده ایم، گفت: طرف های برجام به هیچ یک از تعهدات عمل نکردند و امروز نیز می خواهند با تارک برجام جلوه دادن ما تحریم های شورای امنیت سازمان ملل را بازگردانند و ما را خاسر مطلق برجام تبدیل کنند، از این جهت مسؤولان مجبورند این موضوع را مدیریت کنند.

رییس قرارگاه عمار در ادامه ضمن انتقاد از سخنان رییس جمهور در زیر سؤال بردن عملکرد شورای نگهبان و با اشاره به اینکه امروز مشارکت مردم در انتخابات افزایش یافته است، تأکید کرد: اگر داماد آقای رییس جمهور تأیید صلاحیت می شد شاهد این حجم از حمله او به مسأله احراز صلاحیت ها نبودیم.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد وحدت میان ائتلاف های انقلابی ابراز داشت: اگر جریان انقلابی به خوبی بتواند مکتب شهید سلیمانی را تبیین کند بدون شک جریان انقلابی در مجلس آینده پررنگ تر خواهد شد؛ اگر میان جبهه انقلاب تفرقه وجود داشته باشد شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه مجلس انقلابی دولت را وادار به حرکت در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی می کند، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم شاخصه های نماینده تراز انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم تا بتوانند انتخابات های درستی داشته باشند./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
حسین ثالث موید
ارسال نظرات