۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۳۸۰۰۰
نشریه رسائل برگزار می کند؛

مناظره علمی "منظومه فکری امام خمینی و نقش روحانیت در مجلس"

مناظره علمی
مناظره علمی منظومه فکری امام خمینی(ره) و نقش روحانیت در مجلس به همت نشریه رسائل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مناظره علمی منظومه فکری امام خمینی(ره) و نقش روحانیت در مجلس به همت نشریه رسائل برگزار می شود.

این مناظره دیدگاه های امام راحل درباره حضور روحانیت در مناصب حکومتی مانند مجلس شورای اسلامی را مورد بررسی قرار خواهد داد و کارشناسان دیدگاه های خود را در این زمینه و نقش روحانیت در مجلس ارائه خواهند داد.

این مناظره علمی با حضور حجت الاسلام ذبیح الله نعیمیان استاد فقه سیاسی و حجت الاسلام کاظم تقوی مدیر تحقیقات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و حجت الاسلام ملک زاده دبیری علمی آن را بر عهده خواهد داشت.

مناظره علمی " منظومه فکری امام خمینی(ره) و نقش روحانیت در مجلس" سه شنبه 15 بهمن ماه ساعت 10:30 در سالن نشست های خبرگزاری رسا برگزار می شود و حضور عموم برای شرکت در این نشست آزاد است.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
نظام انتخاباتی به کار رفته در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال های پس از انقلاب اسلامی، یک نظام انتخاباتی کاندیدا محور اکثریتی و دو مرحله ای بوده است. این نظام انتخاباتی بر حوزه هایی مثل احزاب سیاسی، شکاف های اجتماعی، میزان مشارکت در انتخابات و رابطه رای دهندگان با حوزه های انتخابیه آنها تاثیرگذاشته است.
0
0