۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۶۳۸۰۱۲
حجت‌الاسلام ماندگاری:

انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام زمان است

انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام زمان است
رییس هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام زمان علیه‌السلام و ایمان و تسلیم نخستین شرط اساسی برای بهره‌مندی از برکات یک حکومت الهی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری در مراسم جشن همراهی که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام زمان علیه‌السلام است و برای بهره‌مندی از برکات این حکومت باید سه اصل مهم را به‌طور مستمر مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: در انقلاب اسلامی این سه اصل محقق و برکات آن نیز نصیب عده‌ای شد و در برخی از عرصه‌های کشور از این سه اصل تمرد شد و آسیب‌هایی به کشور وارد کرد.

رئیس هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی قرار است که قرآن را پیاده کند به همین خاطر این انقلاب برای معتقدین شفا و برای مخالفین و دشمنان نیز خسارت است.

وی تأکید کرد: این انقلاب برای شهید سلیمانی برکات زیادی داشت و این شهید به صالحین ملحق شد اما در همین انقلاب منافقین و… جهنمی شدند و با حکومت امام زمان علیه‌السلام نیز عده‌ای بهشتی و عده‌ای جهنمی خواهند شد.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: ایمان و تسلیم اولین شرط اساسی برای بهره‌مندی از برکات حکومت الهی است به همین خاطر هر فرد به حکومت امام زمان علیه‌السلام ایمان نیاورد بی‌بهره می‌شود. همان‌طور که عده‌ای به نبوت رسول خدا و عده‌ای به ولایت حرت علی علیه‌السلام ایمان نیاوردند و شقاوت را برای خود خریدند.

وی افزود: آمادگی و یاری دین خدا دومین شرط اساسی است بنابراین باید آماده جهاد و شهادت باشیم تا بتوانیم دین خدا را یاری نماییم که در این صورت خداوند نیز یاری کنندگان دینش را نصرت می‌دهد.

ماندگاری تأکید کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها از ولایت دفاع نمودند و شهیده ولایت شدند و در دفاع مقدس نیز جوانان پیش‌قدم دفاع بودند و دین را یاری نمودند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواری و استقامت سومین شرط بهره‌مندی از برکات حکومت الهی است به همین خاطر هر کس امیدوار باشد و پای حکومت استوار و پایداری نماید از این برکات بهره‌مند خواهد شد و خداوند نیز امدادهای غیبی خود را نصیب این گروه خواهد نمود./1370/ج

ارسال نظرات