۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۳۸۱۰۲
حجت الاسلام والمسلمین رستمی در گفت‌وگو با رسا:

بیانیه گام دوم پردازشگر انقلاب و منشور آینده کشور است

بیانیه گام دوم پردازشگر انقلاب و منشور آینده کشور است
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بیانیه گام دوم پردازشگر انقلاب و ورود به دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر اینکه باید به وجوه نوآورانه بیانیه گام دوم انقلاب بیشتر توجه شود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک اتفاق بسیار عظیمی است که در عصر کنونی اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب گامی به بلندای 40 سال از عمر انقلاب و نظام است، ادامه داد: هر آنچه در طول این 40 سال تجربه کردیم اعم از تاسیس نظام اسلامی، پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، رشد و پیشرفت، آسایش و دشواری‌ها، مقابله با دشمنان ملت همه و همه تنها یک گام محسوب می شود.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب با خصوصیت های ویژه ای باید طی شود، اظهار داشت: طبق منشور بیانیه گام دوم انقلاب چهل سال دوم باید براساس خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی طی شود.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه مخاطب بیانیه مردم هستند نه صرفا مسؤولان، ادامه داد: حضرت آقا نظر و دیدگاه خود را در بیانیه خطاب به مردم بخصوص جوانان اعلان می کنند.

وی توجه به ویژگی‌ها، نقاط جدید و نکات نوی بیانیه را لازم و ضروری دانست و گفت: توجه به مسیر عملیاتی شدن و توصیه هایی که در بیانیه ذکر شده بسیار ضروری است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب توصیفی از گذشته، حال و آینده انقلاب و کشور است از این رو برگزاری نشست های تخصصی و جمع آوری آرای متفکران و صاحب نظران مختلف ضرورت بوده تا آن مسیر بیش پردازش برای محیط های علمی فراهم شود./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات