۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۳۸۱۱۱
امام جمعه الیگودرز:

رونق تولید نیاز ضروری جامعه امروز است

رونق تولید نیاز ضروری جامعه امروز است
امام جمعه الیگودرز رونق تولید را نیاز ضروری جامعه امروز خواند و گفت: در سایه تحقق این مهم باید مشکل بیکاری جوانان برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز، ظهر امروز در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی جامعه کار و تولید در شهرستان الیگودرز با اشاره به بحث بیکاری نسل جوان و اینکه بیکاری زمینه بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی است، گفت: اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری جوانان نیاز جامعه امروز است.

وی با اشاره به اینکه رهبری در شعارهای چند سال اخیر همواره به بحث اقتصاد، تولید، اشتغال تأکید دارند، افزود: در مقام عمل باید در زمینه رونق تولید و اشتغال زایی گام برداشت.

امام جمعه الیگودرز از بیکاری به عنوان بزرگ ترین منکر یاد و خاطرنشان کرد: با رفع مشکل بیکاری جوانان باید اقدامات چشمگیری در زمینه ریشه کن کردن آسیب های اجتماعی اقدام کرد.

وی با اشاره به توانایی و اراده نسل جوان افزود: جوانان در گام دوم رسالت خطیری بر دوش دارند و باید به اراه و توانایی نسل جوان اعتماد کرد و زمینه را برای فعالیت آنان فراهم ساخت.

کارآفرینان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

حجت الاسلام سرلک با اشاره به نقش کارآفرینان در راستای اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری جامعه امروز ادامه داد: برای نقش آفرینی کارآفرینان باید از این قشر حمایت و زمینه اشتغال آنان فراهم شود.  

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه کارآفرینان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، اظهار داشت: برای رونق تولید باید موانع سر راه کارآفرینان برطرف شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات