۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۳۸۲۸۸
همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰۰ نقطه از شهرستان‌ها، شهر‌ها و روستا‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مراسم مهمانی لاله‌ها و غبارروبی مزار مطهر شهدا در بیش از 500 نقطه استان برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم فردا پنجشنبه 17 بهمن ماه در گلزارهای شهدای استان برگزار خواهد شد و این آیین در بیرجند در قطعه‌های یک و دو و با محوریت قطعه یک ساعت 15 برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، شعار دهه فجر سال جاری را «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» دانست و افزود: یوم الله 22 بهمن با محوریت تبیین بیانیه گام دوم، حضور حداکثری مردم در انتخابات و سردار شهید سلیمانی و مقاومت و جهاد برگزار می‎‎شود.

حجت الاسلام ملایی تصریح کرد: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در بیش از 100 نقطه از شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود و سخنران این مراسم در مرکز استان سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور است.

وی ادامه داد: همچنین گلبانگ الله اکبر و نورافشانی در شامگاه 21 بهمن ماه ساعت 21 در استان اجرا می‌شود و این مراسم در بیرجند ساعت 19:30 در محل آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و سردار شهید سلیمانی از 23 تا 27 بهمن ماه در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ملایی اظهار کرد: مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و به میزبانی ستاد نماز جمعه شهرستان روز 24 بهمن ماه ساعت 9 صبح در مصلی المهدی(عج) بیرجند برگزار خواهد شد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات