۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۶۳۸۳۸۳
سردار فدوی:

سراسر وجود شهید حاج قاسم سلیمانی عشق به شهادت بود

سراسر وجود شهید حاج قاسم سلیمانی عشق به شهادت بود
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اخلاص حاج قاسم سلیمانی دل های میلیون ها نفر با سلیقه های مختلف را یکپارچه کرد، گفت: مقاومت یمن گوشه ای از برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی به برکت عمل به تکالیف الهی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه اخلاص حاج قاسم سلیمانی دل های میلیون ها نفر با سلیقه های مختلف را یکپارچه کرد، اظهار داشت: 22 بهمن امسال مصادف با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی است و خواهیم دید که ملت بزرگ ایران چه حماسه باشکوهی را خلق خواهند کرد.

سردار فدوی با تأکید بر حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات پیش رو عنوان کرد: در دوره های گذشته از 71 تا 80 درصد مردم ایران در انتخابات ها شرکت کرده اند و امروز این رقم باید افزایش پیدا کرده و مشارکت ملت ایران در انتخابات بیشتر شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: امروز باید ابعاد مختلف زندگانی شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد بررسی قرار دهیم و از ایشان الگو برداری کنیم؛ امروز باید بررسی کنیم که حاج قاسم سلیمانی چه کارهایی انجام داد که اینگونه در قلوب مردم محبوبیت پیدا کرد.

وی با اشاره به شکست های پی در پی آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی ادامه داد: آمریکا نه تنها در قبال انقلاب اسلامی اظهار عجز می کند، بلکه در مقابل پیروان جبهه مقاومت نیز به زانو در آمده است.

 سردار فدوی با بیان اینکه امروز یمنی ها، رژیم آل سعود را خوار و ذلیل کرده اند، مطرح کرد: تنها عاملی که سبب می شود غربی ها و ایادی آنها همواره با شکست رو به رو شوند این است که تنها می توانند محاسبات مادی و دنیوی داشته باشند و از قدرت های معنوی غافل هستند؛ امروز جبهه مقاومت با تکیه بر قدرت های معنوی توانسته است جبهه استکبار را شکست داده و از رویارویی عاجز کند.

وی با اشاره به اینکه ملت مظلوم یمن علیرغم اینکه در محاصره هستند پیشرفت های روز افزون نظامی دارند، بیان داشت: بهره هوشی یمنی ها بسیار بالا است و محاصره ها سبب شده تا این استعدادها شکوفا شود؛ امروز یمنی ها با وجود همه فشارهای استکباری با تکیه بر هوش و ذکاوت خود موشک می سازند و از آن رونمایی می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مقاومت ملت مظلوم یمن گوشه ای از برکات انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز اگر به تکالیف الهی خود عمل کنیم بدون شک همه اهداف انقلاب اسلامی محقق خواهد شد و در برابر همه توطئه های دشمن به پیروزی خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه بالاترین وجه عاقبت بخیر شدن، شهادت است، ابراز کرد: شهدا با اراده خودشان راه شهادت و جهاد را انتخاب کرده اند و در راستای آن گام برداشته اند؛ ما نیز باید این مسیر نورانی را ادامه دهیم تا در مسیر ارزش های دین به شهادت برسیم.

سردار فدوی به شور و شوق شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت در راه خداوند اشاره و مطرح کرد: هر کسی جملات آخر سردار حاج قاسم سلیمانی را در فرودگاه بغداد مشاهده کند در می یابد که ایشان با همه وجود بیقرار شهادت بودند و سراسر وجودشان را عشق به شهادت و دیدار خداوند فراگرفته است./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات