۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۳۸۵۴۰
حجت الاسلام پناهیان:

مؤمنان اهل سازش و معامله با دشمن نیستند

مؤمنان اهل سازش و معامله با دشمن نیستند
استاد حوزه و دانشگاه گفت: برخی از مومنان به شهادت رسیده و برخی دیگر نیز منتظر شهادت مانده و دست از مبارزه برنمی‌دارند و اهل سازش و معامله با دشمن نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه امشب در سومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی و 110 شهید محدوده مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار داشت: باید همواره در مسیری که خدا مشخص کرده گام برداشت و خدا نیز جریان شهادت را در قرآن بیان کرده و فرموده شهیدان زنده هستند.

وی گفت: امام حسین(ع) به دلیل امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و به شهادت رسیدند و امروز این مکتب نیز رشد کرده و صدها هزار نفر با مکتب امام حسین(ع) رشد می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهدا با مبارزه و ایستادگی به مقام شهادت رسیدند و شهدا صادقانه پای عهد خود با خدا ماندند و ایستادگی کردند، افزود: برخی از مومنان به شهادت رسیده و برخی دیگر نیز منتظر شهادت مانده و دست از مبارزه برنمی‌دارند و اهل سازش و معامله با دشمن نیستند.

حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: طی چهل سال از انقلاب اسلامی رسانه‌های غربی و اروپایی و دشمنان نظام تلاش کردند تا جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند و آنها حتی واحد درسی برای نابودی اسلام دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای نابودی اسلام دکترین تعریف کردند که درس بخوانند تا چگونه جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند، ادامه داد: از اصول اولیه اسلام انقلاب است و شهید سردار سلیمانی چهل سال جنگید و ایستادگی کرد تا به شهادت رسید.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: شهادت فصلی از زندگی  است و همانطور که امام راحل فرمودند شهادت هنر مردان خدا است؛ موثر، مفید، ارزشمند، بصیر و فهیم بودن از ویژگی‌های انسان‌های مجاهد است.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران سرآغاز انقلاب جهانی به پرچم داری امام عصر(عج) است، اظهار کرد: امام حسن(ع) امام صلح بودند و امروز نیز بزرگترین نهی از منکر عدم پذیرش fatf و سند 2030 است.

وی افزود: متاسفانه برخی فاتحه برجام را خواندند و اروپا از برجام دیگر یاد می‌کند و می‌خواهند ما موشک و هسته‌ای نداشته باشیم؛ آمریکا توان حمله به ایران ندارد و گرنه هیچ دریغ نمی‌کرد بنابراین به سراغ سوریه و عراق رفته اما با مقاومت مردم شکست خورده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات