۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۳۸۵۴۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

منابع اقتصادی در خدمت مردم و محرومیت زدایی ارزشمند است

منابع اقتصادی در خدمت مردم و محرومیت زدایی ارزشمند است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر منابع اقتصادی ما در جامعه دست افرادی بوده و فکری صحیح در آن باشد و اموال را برای خدمت به مردم به کار گیرند بسیار ارزش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان کشور اظهار داشت: کار در بنیاد مستضعفان بسیار با ارزش و مهم است.

وی گفت: خداوند همه چیز برای انسان که اشرف مخلوقات است خلق کرده اما زندگی انسان مشروط است و اگر شرایط وجود داشته باشد زندگی انسان سعادت را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: شرایط مختلفی در دنیا برای انسان وجود دارد اما زندگی سه شرط است که بیشتر جنبه اجتماعی دارد و حیات برای انسان می‌تواند هم برکت و غیر منفع باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: بشر ناگزیر است به صورت اجتماعی زندگی کند و اگر حاکم به دنبال کمالات بوده و اگر امور شما دست بهترین‌ها باشد بهترین آرمان‌ها را داریم.

وی ادامه داد: اگر  منابع اقتصادی ما در جامعه دست افرادی باشد که در سیستم تفکر با فکری صحیح باشد و اموال را برای خدمت به مردم به کار گیرند بسیار ارزش دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انسان‌هایی که اموال آن‌ها تنها برای برطرف کردن مشکلات مردم باشد بهترین‌ها برای آن جامعه رقم می‌خورد و این تفکر و آرمان با تفکر لیبرال غربی 180 درجه متفاوت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: غربی‌ها تمام انسان‌ها را فدا می‌کنند و مردم کشورها را به نابودی می‌کشانند تا به چیزهایی که لازم است دست یابند.

وی افزود: اگر جامعه‌ای فاسد شد مشکلات آن زیاد می‌شود و امیدواریم فرصت‌هایی که  بسیار گران بها به دست می‌آید بهترین‌ها را رقم زند و بارزترین دستاوردها  قرب به خدا است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
تنها راه دست یابی به حقیقت قرآن سنخیت پیدا کردن حقیقت درونمان با قرآن است.
0
0