۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۳۸۵۸۶

هیأت مدیره انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه انتخاب شد

هیأت مدیره انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه انتخاب شد
با برگزاری نهمین مجمع عمومی انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیه، پنجمین هیأت مدیره این انجمن انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با برگزاری نهمین مجمع عمومی انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیه در شانزدهم بهمن ماه پنجمین هیأت مدیره این انجمن انتخاب شدند.

براساس این گزارش، آیت الله ابوالقاسم عليدوست، حجج اسلام حسین جوان آراسته، سیف الله صرامی، جواد حبیبی تبار، محمد صالحی مازندرانی و محمد عشایری منفرد همچنین سیداحمد حبیب نژاد به عنون اعضای هیأت مدیره و حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی به عنوان عضو علی البدل اول و حسین قافی به عنوان عضو علی البدل دوم انتخاب شدند.

همچنین حجج اسلام محمد تقی طبرسا و ابراهیمی به عنوان بازرسان پنجمین دوره انجمن علمی فقه و حقوق اسلامی و حجت الاسلام خالد غفوری به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

گفتنی است، پیش از این حجت الاسلام جوان آراسته ریاست انجمن علمی فقه و حقوق اسلامی را بر عهده داشت و پس از این نیز اعضای هیأت مدیره با برگزاری جلسه ای از میان خود رییس انجمن علمی فقه و حقوق اسلامی را انتخاب خواهند کرد./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه نسل نو
Iran, Islamic Republic of
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
درخواست اطلاع رسانی از فعالیت های علمی و جلسات انجمن های علمی حوزه توسط رسانه های حوزوی مخصوصا انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با مراکز پژوهشی توسط انجمن فقه و حقوق به عمل می آید.
1
0
السلام علیک ایها العبد الصالح
Iran, Islamic Republic of
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
به نظر بنده در قرون متمادی شیعه بدلایل مختلف از صحنه قدرت به دور بود. اکنون که حکومت در اختیار شیعه است مجامع علمی مانند فقه و حقوق به یاری مسئولان نظام برای حل معضلات قانونی و نظام سازی فقهی بشتابند.
0
0