۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۳۸۷۲۱
هانی زاده:

۲۲ بهمن ماه گواه بر ریشه دار بودن و عدم سکون انقلاب اسلامی است

۲۲ بهمن ماه گواه بر ریشه دار بودن و عدم سکون انقلاب اسلامی است
هانی زاده حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه را گواهی بر ریشه دار و محکم بودن انقلاب اسلامی و عدم سکون در برابر توطئه‌های استکبار برشمرد.
حسن هانی زاده، تحلیلگر مسائل بین الملل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه انقلاب اسلامی وارد دهه پنجم شده است، اظهار داشت: تفاوت بسیار اساسی میان ۲۲ بهمن سالجاری با ۲۲ بهمن سال‌های گذشته دارد؛ از سویی شهادت سردار سلیمانی یک نوع محوریت و وحدت در میان اقشار مختلف جامعه ایجاد کرد.

تحلیلگر مسائل بین الملل با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی ملت را بر اهمیت انقلاب اسلامی و سربازان آن واقف ساخت، افزود: آمریکا از مدت‌ها پیش انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند؛ از این رو وحدت و راهپیمایی مردم در یوم الله ۲۲ بهمن ماه پاسخ بسیار محکم و مهمی به دشمنان خواهد بود.

معاون سیاسی شبکه جهانی الاهواز حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه را گواهی بر ریشه دار و محکم بودن انقلاب اسلامی و عدم سکون در برابر توطئه‌های استکبار برشمرد.

هانی زاده در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون بیانیه گام دوم گفت: رهبرانقلاب در بیانیه گام دوم، نقشه راه انقلاب اسلامی را ترسیم کرد که باید عملیاتی شود و در این باره ملت ایران باید به بیانیه توجه خاصی داشته و سرفصل‌ها را عملیاتی کند.
وی بیان داشت: شرایط کنونی تفاوت بسیاری با گذشته دارد و حضور پرشور مردم قطعا نقشه‌های استبکار جهانی علیه نظام اسلامی را خنثی خواهد ساخت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات