۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۳۸۷۲۷
مدیر حوزه علمیه مازندران:

آیت الله طبرسی، عالمی انقلابی و پیرو واقعی ولایت بود

آیت الله طبرسی، عالمی انقلابی و پیرو واقعی ولایت بود
مدیر حوزه علمیه مازندران، آیت الله طبرسی(ره) را از دلدادگان و مروجان فرهنگ قرآن و ولایت اهل بیت(ع) معرفی کرد و گفت: ایشان به معنای واقعی کلمه انقلابی و پیرو ولایت بود.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تسلیت ارتحال آیت الله طبرسی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی و محضر رهبر معزز انقلاب و سلسله جلیله روحانیت استان مازندران به ویژه علمای شهرستان ساری، گفت: آیت الله طبرسی (ره) سال‌ها در جایگاه امامت جمعه ساری و نمایندگی ولی فقیه در مازندران به خدمت خالصانه اشتغال داشتند و عمر با برکت خود را صرف اعتلای دین و انقلاب کرد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این عالم فرهیخته در علم و فضل، محضر بزرگانی از علما و فقهای دین را درک نمود، ادامه داد: آیت الله طبرسی(ره) به حسن خلق و رفتار عالی مزیّن مشهور بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که آیت الله طبرسی(ره) در دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و ولایت فقیه پیشگام بود، خاطرنشان کرد: این عالم وارسته مدافع حقیقی ولایت و رهبری بود.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آیت الله طبرسی(ره) از دلدادگان و مروجان فرهنگ قرآن و ولایت اهل بیت (ع) بود، تصریح کرد: این عالم وارسته به معنای واقعی کلمه انقلابی و پیرو ولایت بود.
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که آیت الله طبرسی(ره) در هشت سال دفاع مقدس همراه، همدرد و پشتیبان مردم، رزمندگان و ایثارگران بود، خاطرنشان کرد: ایشان همواره مأمن و پناهگاهی برای نیرو‌های انقلابی در استان بودند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی همچنین به نقش آیت الله طبرسی در تقویت کمی و کیفی حوزه علمیه مازندران اشاره کرد و گفت: این عالم وارسته در مقام رییس شورای عالی حوزه علمیه استان همواره پیگیر ارتقای کیفی و کمی مدارس علمیه بود.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که خدمت خالصانه به طلاب و روحانیت مشی و سیره آیت الله طبرسی (ره) بود، تصریح کرد: خدمات ارزشمند این عالم انقلابی به حوزه و روحانیت ماندگار خواهد بود.
 
وی با اشاره به این که آیت الله طبرسی(ره) پدری دلسوز برای طلاب و روحانیان استان بود، خاطرنشان کرد: رشد و تعالی حوزه های علمیه و طلاب همواره مهم ترین دغدغه این عالم انقلابی بود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات