۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۴
کد خبر: ۶۳۸۷۳۸
حجت الاسلام میرزامحمدی:

ملت ایران با مقاومت خود تحریم ها و فشار دشمن را بی اثر کرده است

ملت ایران با مقاومت خود تحریم ها و فشار دشمن را بی اثر کرده است
استاد حوزه با بیان این که امروز با اقتدار در برابر دشمن ایستاده ایم، گفت: جامعه بصیر در برابر فشارهای دشمن عقب نشینی نمی کند بلکه با مقاومت خود دشمن را عقب می زند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد میرزامحمدی استاد حوزه در هشتمین جلسه از سلسه نشست های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: قرآن کریم دعوت پیامبر را مایه حیات حقیقی انسان ها معرفی کرده است.

وی افزود: حیات معنوی یا حیات طیبه مایه شرافت انسان است و اجابت دعوت خدا و رسول سبب حیات طیبه انسان می شود، پیامبر گرامی اسلام(ص) آمده تا مسیر خوشبختی را به انسان ها نشان دهد و بار را از دوش آن ها بردارد و مبنای دعوت پیامبر بصیرت است نه زر و زور.

این استاد حوزه با بیان این که جامعه اسلامی در همه زمان ها و در همه زمینه ها باید بصیرت داشته باشد، اظهار داشت: امت اسلام نمی تواند تحت ولایت طاغوت باشد، بعد از دوران پیامبر جامعه دچار بی بصیرتی شد و امیرمؤمنان را که جانشین پیامبر بود حمایت نکرد.

وی ادامه داد: اگر امیرمؤمنان سکوت و امام حسن(ع) صلح نمی کردند اثری از امامت و اسلام ناب باقی نمی ماند، معنای استقلال این است که انسان مؤمن و بصیر زیر باز ذلت و ننگ دشمن نروند و تنها گوش به فرمان ولی باشند.

حجت الاسلام میرزامحمدی با بیان این که بر اساس سیره اهل بیت(ع) نباید ذره ای از مدار استقلال و عزت اسلامی عقب نشینی کنیم، ابراز داشت: این سیره الهی باید سرلوحه کار سیاستمداران جامعه اسلامی باشد و بر اساس بصیرت دینی به پیش بروند.

وی عنوان کرد: کسی که حسینی می اندیشد نباید با طاغوت و ظالمان دوستی کند، مؤمنی که بصیر باشد دشمن را با هر لباسی می شناسد نه این که به گونه ای سخن بگوید تا دشمن را خوشحال و آن را جری تر کند، پدیده آقازادگی، ژن خوب و حقوق نجومی در منطق علوی جای ندارد بلکه در اسلام سقیفه است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: شهدا و حاج قاسم سلیمانی افتخار ایران هستند که جان خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند و ذره ای از بیت المال برای خود استفاده نکردند نه افراد و آقازاده هایی که از بیت المال برای تفریحات خود در خارج از کشور استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: جامعه بصیر در برابر فشارها و تحریم های دشمن عقب نشینی نمی کند بلکه با مقاومت خود دشمن را عقب می زند، امروز با اقتدار در برابر دشمن ایستاده ایم و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب شکست تمامی توطئه های دشمن در منطقه را رقم زد.  

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
محمد قمین
ارسال نظرات