۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۳۸۷۹۱
با هدف توانمندسازی شغلی و معیشتی طلاب امضا شد؛

تفاهم نامه توانمندسازی طلاب بین حوزه علمیه و جهاد دانشگاهی استان سمنان

تفاهم نامه توانمندسازی طلاب بین حوزه علمیه و جهاد دانشگاهی استان سمنان
در نشستی با حضور آیت الله شاهچراغی، تفاهم نامه توانمندسازی شغلی و معیشتی طلاب استان سمنان وخانواده آنان بین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جهاددانشگاهی استان سمنان منعقد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، طرح جهادی توانمند سازی طلاب و خانواده آنان که به همت قرارگاه جهادی حضرت خدیجه (س) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اجرا می‌شود، تفاهم نامه‌ای با ۱۳ ارگان و نهاد مرتبط در استان و همچنین جهاددانشگاهی استان سمنان و با رویکرد خود اشتغالی و توانمندسازی و بهبود معیشت طلاب و خانواده آنان، منعقد شد.

طرح جهادی توانمندسازی طلاب استان سمنان در بخش‌های درمانی، فرهنگی، اشتغال، معیشتی و رفاهی و... با همکاری نهاد‌های مختلفی مانند بهزیستی، آموزش فنی و حرفه ای، جهاددانشگاهی، هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان و مشارکت سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف حمایتی و اجرایی استان مشغول در زمینه اشتغال و کارآفرینی اجرا می‌شود.

اجرایی کردن منویات رهبرمعظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، ترویج فرهنگ کار و تلاش با شناسایی و توسعه مشاغل خانگی و کارگاهی، ایجاد و فراهم سازی مشاغل پایدار با رویکرد حمایتی و گام دوم انقلاب در چرخه تولید، ارائه تسهیلات و خدمات آموزشی و مهارتی و فنی و حرفه‌ای برای طلاب و خانواده آنها، الگو سازی کارآفرینی و خود اشتغالی طلاب برای دیگر اقشار جامعه و... از جمله اهداف این تفاهم نامه همکاری است./۹۷۷/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات