۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۳۸۷۹۸
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی مطرح کرد؛

برخورد جدی با تخلفات احتمالی انتخابات در خراسان جنوبی

برخورد جدی با تخلفات احتمالی انتخابات در خراسان جنوبی
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: بعد از آغاز تبلیغات کار رسیدگی به تخلفات احتمالی شدت بیشتری می‌گیرد و تبلیغ از ساعت ۲۴ روز ۲۳ بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ظهر امروز در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن همواره در سرنوشت کشور و امیدوار کردن دوستان و ناامید کردن دشمنان موثر است.

وی با بیان اینکه در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی بیشتر کار و تلاش بر محوریت پیشگیری از تخلفات بوده است، گفت: باید مردم را برای راهپیمایی 22 بهمن تشویق و ترغیب کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی افزود: بعد از آغاز تبلیغات کار رسیدگی به تخلفات احتمالی شدت بیشتری می‌گیرد و تبلیغ از ساعت 24 روز 23 بهمن ماه آغاز می‌شود.

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه برخورد قانونی با جرائم انتخاباتی از 23 بهمن ماه در استان آغاز می‌شود، تصریح کرد: در برخورد با جرائم انتخاباتی برای ما فرقی بین رای دهنده، کاندیداها و مجریان انتخابات وجود دارد.

وی ادامه داد: در روز انتخابات نیز شعبات کشیک دادگستری فعال است و در برخورد با جرائم انتخاباتی هیچگاه با تاخیر کار و فعالیت را انجام نخواهیم داد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: قانون شفافیت فعالیت‌های مالی کاندیداها لازم الاجرا است که این قانون را باید کاندیداها نیز گوشزد کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات