۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۳۸۸۰۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

امروز کمبود علم از نوع و قالب شهید مطهری‌ها داریم

امروز کمبود علم از نوع و قالب شهید مطهری‌ها داریم
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کمبود علم از نوع و قالب شهید مطهری‌ها داریم و اگر اندیشه مطهری‌ها بود از سرمایه‌های بزرگ طبیعی، علمی، صنعتی مدینه فاضله ساخته می‌شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با طلاب حوزه‌های علمیه بیرجند اظهار داشت: همواره باید شکرگزار نعمت‌های ظاهری و باطنی خدا باشیم.

وی گفت: وجود خداوند متعال سرچشمه تمام نعمت‌‌ها است و نعمت‌های خداوند به قدری زیاده و متنوع بوده که نمی‌توان افضل آنها را پیدا کرد و هدایت از افضل نعمت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: طلاب و روحانیون بهترین شاخه تحصیل را انتخاب می‌کنند و اگر شرایط لازم رعایت شود شخصیتشان هم بهترین می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اگر انسان مسیر سیر الی الله را به صورت هدفمند طی کند، اخلاق، رفتار و سیاست آن نیز تغییر می‌کند و اشرف مخلوقات محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: از نظر علمی، تکنیک و تکنولوژی نیز در جامعه کمبودی وجود ندارد اما وقتی بشر گمراه است این نعمت‌ها هم کارساز نیست و با خروج از مسیر هدایت انسان هرگز به هدف نهایی و اصلی خود نمی‌رسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز کمبود علم از نوع و قالب شهید مطهری‌ها داریم و اگر اندیشه مطهری‌ها بود از سرمایه‌های بزرگ طبیعی، علمی، صنعتی و تکنیکی مدینه فاضله ساخته می‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: بسیاری از کارشناسان اروپایی این اعتقاد را داشتند که اگر اروپا خصمانه با انقلاب اسلامی برخورد نمی‌کرد انقلاب می‌توانست ورشکستگی‌های فرهنگی اروپا را جبران کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی و دهه فجر با کمک دست غیب خداوند متعال حاصل شده و در شرایطی که کسی نمی‌توانست اسم امام راحل را ببرد و ظلم بیداد می‌کرد انقلاب حاصل شد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات