۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۳۸۹۲۸
مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد:

راهپیمایی ۲۲ بهمن بازتاب گسترده‌ای در میان آزادی خواهان جهان خواهد داشت

راهپیمایی ۲۲ بهمن بازتاب گسترده‌ای در میان آزادی خواهان جهان خواهد داشت
حجت الاسلام موسوی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن بازتاب گسترده‌ای در کشور‌های مختلف و در میان آزادی خواهان و دوستداران جبهه مقاومت خواهد داشت.

حجت الاسلام عبدالمومن موسوی مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن پیام خود را به مسؤولان داخلی و سران کشورهای خارجی خواهند رساند.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی بازتاب گسترده ای در کشورهای مختلف و در میان آزادی خواهان و دوستداران جبهه مقاومت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه یکی از پیام های راهپیمایی 22 بهمن عدم اعتماد مردم به آمریکاست، اظهار داشت: مردم در راهپیمایی فردا انزجار خود نسبت به آمریکا، اسرائیل و جیره خواران آن ها اعلام خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد ابراز کرد: ادامه دادن راه سردار سلیمانی و تکیه به ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات کشور از پیام های دیگر راهپیمایی 22 بهمن است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حضور پرشور مردم اقتدار کشور را در انظار جهانیان بالا خواهد برد، گفت: راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناامید و دوستداران مقاومت را امیدوار خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه در سایه وحدت ایجاد شده توسط مردم، مسؤولان باید مشکلات کشور را حل کنند، عنوان کرد: مردم در 22 بهمن و انتخابات مجلس، تجدید میثاقی دوباره با شهدا و سردار سلیمانی خواهند داشت.

وی با اشاره به مصادف شدن اربعین حاج قاسم سلیمانی و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن، اظهار داشت: شاهد حضور پرشور مردم بصیر و فهیم ایران در 22 بهمن خواهیم بود./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات