۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۳۹۰۲۶
آیت الله بطحایی:

آیت الله طبرسی در همه امور مخلصانه عمل می کرد

آیت الله طبرسی در همه امور مخلصانه عمل می کرد
نماینده خبرگان با بیان اینکه آیت الله طبرسی شخصیتی بی حاشیه بود و در همه امور خود مخلصانه عمل می کرد، گفت: ایشان سرمایه ارزنده ای برای اسلام و جمهوری اسلامی بود.

آیت الله سید هاشم بطحایی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مرحوم آیت الله طبرسی شخصیتی باسواد، عالم، وارسته، متقی و پرهیزکار بود، گفت: ایشان شخصیتی بی حاشیه بود و در همه امور خود مخلصانه عمل می کرد.

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله طبرسی فردی فعال و پرشور بود، اظهار داشت: فعالیت های ارزشمند ایشان در سنگر نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه و نمایندگی خبرگان بر هیچکس پوشیده نیست.

آیت الله بطحایی با بیان اینکه امروز حوزه های علمیه از لحاظ امکانات بسیار پیشرفت کرده است، عنوان کرد: علمای بزرگی همچون مرحوم آیت الله طبرسی در مدارس محرومی تحصیل کردند که هیچگونه امکانات سرمایشی و یا گرمایشی نداشت، اما با این حال رشد کرده و درخشیدند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مرحوم آیت الله طبرسی سرمایه ارزنده ای برای اسلام و جمهوری اسلامی بود، گفت: ایشان با سرافرازی زندگی کرد و امروز نیز با سربلندی به لقاء معبود خویش رفت./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
حسین ثالث موید
ارسال نظرات