۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۳۹۱۵۹
فجر سلیمانی؛

کرمانشاه پرشورتر از همیشه به صحنه آمد

کرمانشاه پرشورتر از همیشه به صحنه آمد
امروز، مردم کرمانشاه با هم همدل و همراه، شانه به شانه دیگر هموطنان عزیز ایرانی فریاد خود را علیه استکبار جهانی سر دادند.

به گزارش خبرگزاری رسا، امروز 22 بهمن ماه عید ظفر است، از آمدن امام تا دمیدن پیروزی، 10 روز طول کشید، 10 روز پرحادثه ولی مبارک، 10 روز پراضطراب ولی سرشار از امید، در این 10 روز قلب هستی تپید.

از 12 بهمن‌ماه که امام به وطن بازگشتند تا 22 بهمن که نهضت اسلامی پیروز شد یک دهه است، اما به پرباری یک قرن، بلکه بیشتر، یادمان باشد روشنی مشعل نفس‌هایمان را مدیون خاموشی هزاران چراغ لاله هستیم؛ امروز روز تجدید پیمان با شهدا، انقلاب و اسلام است.

امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌فرمایند: «انقلاب ما انقلاب ارزش‌هاست، انقلاب ما با همه انقلاب‌ها متفاوت است پشتوانه عظیمی همچون مردم دارد، رمز پیروزی مردم انقلابی ایران وحدت کلمه است، این وحدت کلمه را حفظ کنید».

دشمنان سعی می‌کنند انقلاب اسلامی ایران را از یاد مردم ببرند، اما 22 بهمن و حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

امروز؛ تجسم اداره و عظمت ملت سربلند ماست، امروز کرمانشاهیان با هم همدل و همراه، شانه به شانه دیگر هموطنان عزیز ایرانی با وجود برودت هوا و وزش باد سرد آمدند و فریاد خود را علیه استکبار جهانی رساتر از همیشه سر دادند.

این بار مردم ولایت‌مدار کرمانشاه آمدند، در چهلمین روز شهادت سردار‌ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به نیابت خون‌خواهی ایثار و عشق؛ خون‌خواهی ما یعنی تکرار «سلیمانی»... ایران همه سلیمانی‌ست...من یک سلیمانیم...

 امروز؛ دیگر بار در فجر سلیمانی جهانیان اهتزاز پرچم مقاومت را به نظاره نشستند که سلیمانی بر بلندی تاریخ برافراشت، این علم زمین نمی‌افتد و دست به دست ان‌شاءالله به امام عصر(عج) می‌رسد.

امروز؛ مردم دیار دروازه نجف با حضوری گسترده و با شور و شعور؛ وحدت، همبستگی ملی و دینی خود به نمایش گذاشتند و هم‌صدا با هم میهنانمان در سراسر ایران اسلامی حماسه سترگ دیگری را رقم زدند و ثابت کردند راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تجلی وحدت، اتحاد، مظهر اقتدار ملی و نشان دهنده عظم عمومی ملت ایران و همبستگی ایرانیان است.

امروز؛ دنیا عظم و اقتدار ایران و ایرانی را یک‌بار دیگر به نظاره نشست و فهمیدند پیوند امامت و ملت ناگسستنی است، راه همان راه است و مقصد همان مقصد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: حضور پربرکت و معنا‌دار مردم دلاور و ولایت‌مدار، با بصیرت شهر کرمانشاه از ساعت 9:30 دقیقه از دو مسیر چهارراه مدرس تا میدان آزادی و سه‌راه 22 بهمن تا میدان آزادی آغاز شده است.

عباس سروی ادامه داد: در طول مسیر برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده، غرفه‌ها برپا شده، پارچه نوشت‌ها بیلبوردها، بنرها، گروه سرود یک‌هزار و 357 نفری دانش‌آموزان و... آماده و مهیا است.

وی تصریح کرد: امروز پیر، جوان، زن و مردم، کودکان، دانش‌آموران، بازاریان، کارمندان و... این استان به یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی قیامتی به پا کردند و سنگ‌تمام گذاشتند، به نیابت از این شهید والامقام و شهدای انقلاب آمدند.

سروری اضافه کرد: در تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها، مراکز دهستان‌های استان کرمانشاه، این مردم برای انتقامی سخت از نوع فرهنگی با یک حضور معنا‌دار حاضر شدند و مشتی آهنی را بر دهان استکبار و صهیونیست زدند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات