۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۳۹۱۸۸
فجر سلیمانی | آیت الله فاضل لنکرانی:

حضور پرشور و حماسی ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید کرد

حضور پرشور و حماسی ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید کرد
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که حضور مردم دشمن را ذلیل می کند، گفت: هر سال مردم انقلابی تر از سال گذشته در راهپیمایی حضور پیدا کرده و دشمن را مایوس می کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن قم یوم الله 22 بهمن را به رهبر معظم انقلاب و ملت انقلابی و فداکار تبریک گفت و افزود: خداوند را شکر می کنم که هر سال مردم انقلابی تر از سال گذشته در راهپیمایی حضور پیدا کرده و دشمن را مایوس می کنند.

وی ادامه داد: هر سال بینش و آگاهی مردم به هدایت های رهبری و عداوت و دشمنی استکبار بالاتر می رود و حضور جدی تر مردم خصوصا نسل جوانان را شاهد هستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که امسال راهپیمایی 22 بهمن با چهلمین روز شهادت اسطوره آزادگان و انقلابی جهان سردار سلیمانی مصادف شد، ابراز کرد: این مناسبت انگیزه ایجاد کرد تا مردم نسبت به انقلاب اسلامی و راه و اهداف شهدای والا مقام احساس دین بیشتری کنند.

آیت الله فاضل لنکرانی با تأکید بر این که مردم نسبت به حفظ ارزشها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی پایدار و مقاوم تر شده اند، گفت: امیدواریم این راهپیمایی، دشمنان انقلاب اسلامی ایران را ذلیل تر کند و انقلاب به پیروزی نهایی برسد.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات