۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۳۹۲۰۸
فجر سلیمانی؛

راهپیمایی باشکوه مردم بوشهر در کنار خلیج فارس برگزار شد

راهپیمایی باشکوه مردم بوشهر در کنار خلیج فارس برگزار شد
همزمان با چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی باشکوه مردم بوشهر در کنار خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوشهر با حضور گسترده و پرشور مردم استان بوشهر در نقاط مختلف برگزار شد.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهری مراسم راهپیمایی خود را از بسیج مرکزی آغاز کرده‌اند و مراسم تا میدان شهید رئیس‌علی دلواری در کنار آب‌های خلیج فارس ادامه یافت.

در پیشاپیش صفوف متحد مردم بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

بوشهری‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با فجر سلیمانی همراه است، با همراه داشتن عکس‌ها و بنرهای سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با سردادن شعارهای درود بر خمینی سلام بر شهیدان، امروز روز آزادی است جای شهدا خالی است، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، سپهبد شهیدم راهت ادامه دارد، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است، راه نجات کشور راه ولایت بود و ۲۲ بهمن ماه روز شکست دشمن، مسیر راهپیمایی را طی کردند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه بوشهر امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری خود را در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن نشان می‌دهند.

سخنران این مراسم سردار سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا بود./1350/د102/ب1

ارسال نظرات