۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۳۹۲۱۴
فجر سلیمانی| ضرغامی:

مسؤولان خوب کار نکنند، مردم آنها را کنار خواهند گذاشت

مسؤولان خوب کار نکنند، مردم آنها را کنار خواهند گذاشت
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انقلاب اسلامی را مردم ایجاد کردند و امروز اگر مسؤولی خوب کار نکرد این خود مردم هستند که او را کنار خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، عزت الله ضرغامی پیش از ظهر امروز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همدان ضمن تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از حضور پرشور مردم همدانی در این مراسم عبادی بیان داشت: مردم ایران اسلامی همیشه با حضور خود نشان داده اند تا پای جان از کشور و آرمان های خود دست نمی کشند.

وی تصریح کرد: امروز روز سردی در کشور است و با این حال مردم غیور ایران اسلامی با حضور حداکثری به جهانیان نشان دادند که پای اسلام و انقلاب ایستاده اند.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه صاحبان اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند، گفت: انقلاب اسلامی را مردم ایجاد کردند و امروز اگر مسؤولی خوب کار نکرد این خود مردم هستند که او را کنار خواهند گذاشت.

دشمنی ترامپ با ملت ایران 

وی در ادامه با اشاره به تهدید اخیر ترامپ خاطر نشان کرد: ترامپ با تهدید کردن و اعلان مورد حمله قرار دادن 52 نقطه فرهنگی ایران نشان داد که به دنبال از بین بردن تاریخ و تمدن یک ملت است.

ضرغامی با اشاره به کینه توزی های آمریکا علیه مردم ایران اسلامی، اظهار داشت: مشکل آمریکا ملت ایران است نه حکومت و دولت، آنها ملت ایران را ژن بد معرفی کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع حاج قاسم در ایران اسلامی، افزود: حضور مردم در مراسم تشییع حاج قاسم به دشمنان نشان داد که مردم بر سر اهداف و آرمان های خود ایستاده اند.

رسانه های خارجی چشم خود را باز کنند

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: دشمنان چشم خودشان را باز کنند، اگر تعداد محدودی شعار "نه غزه نه لبنان ..." را سر می دهند امروز جمعیت فراوانی آمده اند و شعار "مرگ بر آمریکا" را سر می دهند.

وی ادامه داد: رسانه های معاند تعداد اندکی را که در گوشه ای تجمع کرده را باز تاب رسانه ای می دهند اما در برابر حضور جمعیت میلیونی ایرانیان سکوت می کنند.

ضرغامی ابراز داشت: دشمن هر سال در رسانه های خود قبل از 22 بهمن می گویند کسی نمی آید ولی با حضور میلیونی مردم آنها رو سیاه می شوند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق رای گفت: مردم باید همچنانی که در یوم الله 22 بهمن حضور پیدا کردند پای صندوق رای نیز حاضر شوند./979/ پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات